Виконати аварійне відновлення ключа (сертифіката) у Web-iFOBS
Завдання
Виконати аварійне відновлення ключа у Web-iFOBS. Завершити аварійне відновлення ключа після звернення до контакт-центру.
Умова
Аварійне відновлення ключів необхідне у випадку, якщо:
- втрачені/пошкоджені/скомпрометовані секретні ключі (сертифікати);
- пароль до секретного ключа втрачений або забутий.
Щоб розпочати процедуру відновлення секретного ключа, зателефонуйте у контакт-центр.
Рішення
Для проведення процедури аварійного відновлення секретного ключа:
- Створіть на комп'ютері нову папку для збереження нового ключа та сертифіката або очистіть стару папку від попередніх файлів.
- Зайдіть на сервер iFOBS та оберіть "Аварійне відновлення ключів".
- У новому вікні заповніть поля:
- логін (логін з літерою);
- пароль на вхід до системи;
- аварійний пароль, що був призначений під час дзвінка у контакт-центр.
Після заповнення натисніть "Далі". - Придумайте та запам'ятайте новий пароль до секретного ключа, враховуючи вимоги.
- Далі одночасно з’явиться вікно на запит друку сертифікату та вікно збереження ключа. Спочатку збережіть ключ, потім переходьте до повідомлення про друк сертифікату.
- Збережіть файл із ключем у запропонованому форматі Key-6.dat. Для збереження ключа:
6.1. Натисніть "Зберегти" та відкрийте завантаження браузера на комп'ютері.
6.2. Знайдіть у папці із завантаженнями збережений ключ і перемістіть його у папку, про яку зазначено в пункті 1. - Далі перейдіть до повідомлення про збереження/друк сертифіката. Збережіть сертифікат на комп'ютер у ту ж папку, в яку зберегли новий ключ, роздрукуйте, заповніть та віднесіть у відділення протягом найближчих десяти днів.
В період дії аварійного пароля доступ до клієнт-банку обмежений.
Пов'язані статті
Вимоги до заповнення сертифіката при відновлені ключа
Чи була ця стаття корисною?
2 з 2 вважають статтю корисною
Будьте в курсе, будьте первым с Альфа
Коментарі
0 коментарів
Будь ласка, увійдіть, щоб залишити коментар.