Виконати аварійне відновлення ключа (сертифікату) в "Мій бізнес online"

Завдання

Виконати аварійне відновлення ключа у Web-iFOBS. Завершити аварійне відновлення ключа після звернення до контакт-центру. 

Оточення 

"Мій бізнес online"

Умова

Аварійне відновлення ключів необхідне у випадку, якщо:

Щоб розпочати процедуру відновлення секретного ключа, зателефонуйте до контакт-центру.  

Рішення

Для проведення процедури аварійного відновлення секретного ключа:

  1. Створіть на комп'ютері нову папку для збереження нового ключа і сертифіката або очистіть стару папку від попередніх файлів.
  2. Зайдіть на сторінку клієнт-банку та оберіть "Аварійне відновлення ключів".
    _________1____.png
  3. У новому вікні заповніть поля:
     - логін (логін з літерою);
     - пароль на вхід до системи;
     - аварійний пароль, що був призначений під час дзвінка в контакт-центр. 
    Після заповнення натисніть "Далі".
    _________2____.png
  4. Придумайте та запам'ятайте новий пароль до секретного ключа, враховуючи вимоги.
  5. Далі одночасно з’явиться вікно на запит друку сертифікату(2) та вікно збереження ключа(1). Спочатку збережіть ключ, потім переходьте до повідомлення про друк сертифікату. 
  6. Збережіть файл із ключем у запропонованому форматі Key-6.dat. Для збереження ключа натисніть "Зберегти як" та сбережіть його в папку, про яку описано в пункті 1
    mceclip0.png
  7. Далі перейдіть до повідомлення про збереження/друк сертифікату. Збережіть сертифікат на комп'ютер у ту ж папку, в яку зберегли новий ключ, роздрукуйте, заповніть та віднесіть у обслуговуюче відділення.
    Якщо використовуєте КЕП - подпішіть сертифікат та відправьте у банк на cb@alfabank.kiev.ua.

В період дії аварійного паролю доступ до клієнт-банку обмежений.

Пов'язані статті

Вимоги до заповнення сертифікату при відновлені ключа

 

Чи була ця стаття корисною?
31 з 33 вважають статтю корисною

Коментарі

0 коментарів

Будь ласка, увійдіть, щоб залишити коментар.

Будьте в курсе, будьте первым с Альфа