Завдання
Виконати аварійне відновлення ключа у iFOBS (Win32). Завершити аварійне відновлення ключа після звернення до контакт-центру.
Умова
- Аварійне відновлення ключів необхідне у випадку, якщо:
- втрачені/пошкоджені/скомпрометовані секретні ключі (сертифікати);
- пароль до секретного ключа втрачений або забутий. - При проходженні аварійного відновлення для КЕП обв'язково разом із сертифікатом до відділення віднесіть заповнену нову реєстраційну картку ЮО/ФОП.
- Щоб розпочати процедуру відновлення секретного ключа, зателефонуйте у контакт-центр.
Рішення
Для проведення процедури аварійного відновлення секретного ключа:
- Створіть на комп'ютері нову папку для збереження нового ключа і сертифіката або очистіть стару папку від попередніх файлів.
- Відкрийте программу та через "Подробиці" оберіть "Аварійне відновлення секретного ключа..."
- Введіть свій логін та вкажіть шлях до папки, яку створили в п.1
- Підтвердіть необхідність виконання створення нових ключів – натисніть "Далі".
- Придумайте новий пароль, який буде відповідати вимогам, та повторіть його. Запам'ятайте пароль.
- Введіть пароль для зв'язку з банком та аварійний пароль, який був призначений під час дзвінка до контакт-центру.
- Для формування нового секретного ключа заповніть поля заявки та натисніть "Далі". Поля підписані червоним, обов’язкові до заповнення. Вкажіть:
тип сертифікату оберіть УЕП або КЕП тип користувача Для ЮО:
- виберіть ЮО.Для ФОП:
- виберіть ФОП.Повне найменування власника сертифіката прописується автоматично Прізвище прописується автоматично Ім’я та по батькові прописується автоматично
Місто вкажіть місто Область вкажыть область (необов’язково) Адреса вкажіть адресу Найменування організації вкажіть назву організації Підрозділ організації необов’язково Посада вкажіть посаду (на кого оформлюється сертифікат)
ЄГРПОУ Для ЮО:
- вкажіть код ЄДРПОУ підприємства.
Для ФОП:
- вкажіть ІПН ФОП.ІНН Для ЮО:
- вкажіть ІПН фізичної особи (на кого о оформлюється сертифікат).
Для ФОП:
- вкажіть ІПН ФОП, а не фізичної особи.
Телефон вкажіть телефон (для КЕП обов’язково)
E-mail вкажіть е-mail (для КЕП обов’язково)
Ключова фраза блокування сертифіката вкажіть фразу, яку будете використовувати для блокування сертифікату
Додаткові дані про підписувача необов’язково - Перейдіть до формування сертифікату. Натисніть на "Звіт" та оберіть "Стандартний звіт".
- Перегляньте сформований сертифікат та збережіть його в папку, яку створили в п.1
Збережений сертифікат:.
- якщо ви працюєте з КЕП – заповніть, підпишіть та направте по email у банк;
- якщо не працюєте з КЕП – роздрукуйте, заповніть, поставьте необхідні підписи та печаті, передайте до обслуговуючого відділення не пізніше 10 робочих днів. - Після збереження сертифікату натисніть на "Закінчити".
На момент дії аварійного пароля використання системи обмежено.
Після обробки запиту зможете продовжити роботу в програмі.
Термін обробки запиту після надання сертифіката у банк – до 2-х робочих днів. Якщо використовуєте КЕП (захищений) — підпишіть сертифікат та відправте у банк на cb@alfabank.kiev.ua. У період дії аварійного пароля доступ до клієнт-банку обмежений.
Після обробки сертифіката виконайте вхід у клієнт-банк, використовуючи новий пароль для секретного ключа, який придуманий в п. 5.
Коментарі
0 коментарів
Будь ласка, увійдіть, щоб залишити коментар.