Чи приймає банк документи, підписані КЕП (кваліфікованим електроним підписом)?

Запитання

Чи приймає банк документи, підписані КЕП (кваліфікованим електроним підписом)? Чи можна по клієнт-банку відправити документи, що підписані КЕПом?

Відповідь

Банк приймає документи, що підписані КEП (кваліфікованим електроним підписом).

КEП повинен відповідати наступним вимогам:

  1. Для активації сертифікату УЕП після виконання аварійного відновлення ключа (сертифікату), КЕП повинен бути з типом носія — "Захищений".
  2. Для інших документів сертифікат ключа також повинен бути  з типом носія "Захищений".
  3. Термін дії сертифікату — дійсний. 
  4. Належати особі, яка має право підпису в банку.

Корисні статті

Що таке кваліфікований електронний підпис (КЕП)?

Які документи потрібні для отримання КЕП?

Де можна отримати КЕП?

Як перевірити працездатність КЕП?

Хто може дистанційно виконати планову генерацію КЕП?

Що значить "УЕП"?

Чи була ця стаття корисною?
3 з 3 вважають статтю корисною

Коментарі

0 коментарів

Будь ласка, увійдіть, щоб залишити коментар.