Які документи підготувати для отримання КЕП підприємцю?

Запитання

Які документи потрібно підготувати підприємцю для отримання КЕП?

Відповідь

Для отримання КЕП від АЦСК "Альфа-Банк" потрібно мати відкриті рахунки в банку як МСБ/корп. і бути користувачів клієнт банку "Альфа Бізнес Онлайн".

Перелік документів для отримання КЕП для ФОП у інших АЦСК:

  • паспорт громадянина України у формі книжечки або ID-картки (оригінал для ознайомлення) або інший документ, що його замінює;
  • договір про надання довірчих послуг КЕП — у двох примірниках або картку приєднання до електронного договору про надання довірчих послуг КЕП (у паперовому вигляді) – в одному примірнику;
  • копія паспорта громадянина України або інший документ, що його замінює, 1–2 сторінки (3–6 за наявності відміток) та сторінка з адресою останнього місця реєстрації;
  • копія довідки про присвоєння ідентифікаційних номерів;
  • заявки на формування посилених сертифікатів КЕП в електронному (у форматі *.PCK) та у
    паперовому вигляді, підписані ФО;
  • USB-флеш накопичувач або захищений носій (для кожного сертифікату використовується окремий захищений носій). Можна отримати в Альфа-Банку. 
  • оплачений рахунок за КЕП;
  • якщо необхідно отримати сертифікат для підпису печатки ФОП, приватного нотаріуса або адвоката, ФОП має надати: копію та оригінал (для ознайомлення) документа про державну реєстрацію (виписка з ЄДР або витяг з ЄДР, або свідоцтво про державну реєстрацію).

Корисні статті

Що таке кваліфікований електронний підпис (КЕП)?

Як перевірити працездатність КЕП?

Який термін дії кваліфікованого електронного підпису (КЕП)?

 

Чи була ця стаття корисною?
2 з 2 вважають статтю корисною

Коментарі

0 коментарів

Будь ласка, увійдіть, щоб залишити коментар.