Документи для отримання КЕП підприємцем

Завдання

Підготувати документи підприємцю для отримання КЕП. Сформувати пакет документів, щоб отримати кваліфікований електроний підпис підприємцю. Документи, щоб отримати КЕП. 

Умова

Підприємцям малого та середнього бізнесу КЕП може бути надано від АЦСК Альфа-Банку. Підприємцям роздрібного бізнесу КЕП надається іншими АЦСК. 

Рішення

Для отримання КЕП від АЦСК "Альфа-Банк" потрібно мати відкриті рахунки в банку і бути користувачем "Альфа Бізнес Онлайн".

Для отримання КЕП у інших АЦСК підготуйте:

  • паспорт громадянина України у формі книжечки або ID-картки (оригінал для ознайомлення) або інший документ, що його замінює;
  • договір про надання довірчих послуг КЕП — у двох примірниках або картку приєднання до електронного договору про надання довірчих послуг КЕП (у паперовому вигляді) в одному примірнику;
  • копія паспорта громадянина України або інший документ, що його замінює, першої та другої   сторінки (третьої та шостої за наявності відміток) та сторінка з адресою останнього місця реєстрації;
  • копія довідки про присвоєння ідентифікаційних номерів;
  • заявки на формування посилених сертифікатів КЕП в електронному (у форматі *.PCK) та у
    паперовому вигляді, підписані ФО;
  • USB-флеш накопичувач або захищений носій (для кожного сертифікату використовується окремий захищений носій). Можна отримати в Альфа-Банку. 
  • оплачений рахунок за КЕП;
  • якщо необхідно отримати сертифікат для підпису печатки ФОП, приватного нотаріуса або адвоката, ФОП має надати: копію та оригінал (для ознайомлення) документа про державну реєстрацію (виписка або витяг з ЄДР, або свідоцтво про державну реєстрацію).

Корисні статті

Як отримати КЕП від Альфа-Банку?

Документи для отримання КЕП юридичною особою або корпоративним клієнтом

У яких АЦСК отримати КЕП?

Який термін дії кваліфікованого електронного підпису (КЕП)?

 

Чи була ця стаття корисною?
2 з 2 вважають статтю корисною

Коментарі

0 коментарів

Будь ласка, увійдіть, щоб залишити коментар.