Які документи підготувати для отримання КЕП підприємцю?

Питання

Які документи потрібно підготувати підприємцю для отримання КЕП?

Відповідь

Перелік документів для отримання КЕП для ФОП:

  • паспорт громадянина України у формі книжечки або ID-картки (оригінал для ознайомлення) або інший документ, що його замінює;
  • договір про надання довірчих послуг КЕП — у двох примірниках або картку приєднання до електронного договору про надання довірчих послуг КЕП (у паперовому вигляді) – в одному примірнику;
  • копія паспорта громадянина України або інший документ, що його замінює, 1–2 сторінки (3–6 за наявності відміток) та сторінка з адресою останнього місця реєстрації;
  • копія довідки про присвоєння ідентифікаційних номерів;
  • заявки на формування посилених сертифікатів КЕП в електронному (у форматі *.PCK) та у
    паперовому вигляді, підписані ФО;
  • USB-флеш накопичувач або захищений носій (для кожного сертифікату використовується окремий захищений носій). 
  • оплачений рахунок за КЕП;
  • якщо необхідно отримати сертифікат для підпису печатки ФОП, приватного нотаріуса або адвоката, ФОП має надати: копію та оригінал (для ознайомлення) документа про державну реєстрацію (виписка з ЄДР або витяг з ЄДР, або свідоцтво про державну реєстрацію).

Пов'язані статті

Що таке кваліфікований електронний підпис (КЕП)?

Де можна отримати КЕП?

Як перевірити працездатність КЕП?

Хто може дистанційно виконати планову генерацію КЕП?

Як перевірити термін дії КЕП?

Який термін дії кваліфікованого електронного підпису (КЕП)?

Що значить "УЕП"?

Як пройти повторну ідентифікацію НБУ?

Чи була ця стаття корисною?
2 з 2 вважають статтю корисною

Коментарі

0 коментарів

Будь ласка, увійдіть, щоб залишити коментар.