Документи для отримання КЕП юридичною особою або корпоративним клієнтом

Завдання

Підготувати документи для отримання КЕП юридичною особою. Перелік документів, які необхідні для отримання кваліфікованого електроного підпису. Документи, щоб отримати КЕП. 

Відповідь

Корпоративному клієнту Альфа–Банк необхідно звернутися до менеджера та підписати Договір про надання кваліфікованих електронних довірчих послуг та заповнити Реєстраційну картку з додатком, що надається у Банку. За необхідністю, Банк має право зробити запит щодо надання додаткових документів, передбачених діючим законодавством та внутрішніми банківськими документами. Послуга надання КЕП тарифікується згідно тарифів.

Юридичній особі для отримання КЕП в АЦСК знадобиться наступний пакет документу:

  • паспорт громадянина України у формі книжечки або ID-картки (оригінал для ознайомлення) або інший документ, що його замінює;
  • оригінал або нотаріально засвідчену копію установчого документа (статуту, положення, рішення про створення ТОВ або засновницькоко договору), для ознайомлення або "опис" документів для проведення реєстраційних дій (з кодом дозволу);
  • договір про надання довірчих послуг КЕП — в двох примірниках або картку приєднання до електронного договору про надання довірчих послуг КЕП (в паперовому вигляді) — в одному примірнику;
  • копія виписки з ЄДР або витягу з ЄДР, або свідоцтва про державну реєстрацію;
  • копії документів про призначення на посаду кожної особи, на підпис якої отримується сертифікат (наприклад, протокол засідання загальних зборів, наказ про призначення, витяг з наказу чи протоколу, контракт тощо);
  • копії паспортів громадян України або інших документів, що його замінює, першої та другої  сторінок (третя та шоста за наявності відміток) кожної особи, на підпис якої отримується сертифікат;
  • копії довідок про присвоєння ідентифікаційних номерів;
  • оплачений рахунок за КЕП;
  • заявки на формування кваліфікаційних сертифікатів КЕП в електронному (у форматі *.PCK)
    та в паперовому вигляді для кожної особи/печатки, на підпис якої отримується сертифікат;
  • довіреність — у випадку, коли співробітник юридичної особи буде отримувати тільки власний кваліфікований сертифікат від імені юридичної особи, без керівника юридичної особи;
  • USB-флеш накопичувач або захищений носій (для кожного сертифікату використовується окремий захищений носій).

Корисні статті

Документи для отримання КЕП підприємцем

Як отримати КЕП від Альфа-Банку?

Які можливості у КЕП від АЦСК Альфа-Банку?

Виконати налаштування програми "Користувач центру сертифікації ключів"

Чи була ця стаття корисною?
1 з 1 вважають статтю корисною

Коментарі

0 коментарів

Будь ласка, увійдіть, щоб залишити коментар.