Які документи підготувати для отримання КЕП юридичній особі?
Питання
Які документи підготувати для отримання КЕП юридичній особі?
Відповідь
- паспорт громадянина України у формі книжечки або ID-картки (оригінал для ознайомлення) або інший документ, що його замінює;
- оригінал або нотаріально засвідчену копію установчого документа (статуту, положення, рішення про створення ТОВ або засновницькоко договору), для ознайомлення або "опис" документів для проведення реєстраційних дій (з кодом дозволу);
- договір про надання довірчих послуг КЕП – в двох примірниках або картку приєднання до електронного договору про надання довірчих послуг КЕП (в паперовому вигляді), – в одному примірнику;
- копія виписки з ЄДР або витягу з ЄДР, або свідоцтва про державну реєстрацію;
- копії документів про призначення на посаду кожної особи, на підпис якої отримується сертифікат (наприклад, протокол засідання загальних зборів, наказ про призначення, витяг з наказу чи протоколу, контракт тощо);
- копії паспортів громадян України або інших документів, що його замінює, 1–2 сторінок (3–6 за наявності відміток) кожної особи, на підпис якої отримується сертифікат;
- копії довідок про присвоєння ідентифікаційних номерів;
- оплачений рахунок за КЕП;
- заявки на формування кваліфікаційних сертифікатів КЕП в електронному (у форматі *.PCK)
та в паперовому вигляді для кожної особи/печатки, на підпис якої отримується сертифікат; - довіреність – у випадку, коли співробітник юридичної особи буде отримувати тільки власний кваліфікований сертифікат від імені юридичної особи, без керівника юридичної особи;
- USB-флеш накопичувач або захищений носій (для кожного сертифікату використовується окремий захищений носій).
Пов'язані статті
Які документи підготувати для отримання КЕП підприємцю?
Чи була ця стаття корисною?
0 з 0 вважають статтю корисною
Будьте в курсе, будьте первым с Альфа
Коментарі
0 коментарів
Будь ласка, увійдіть, щоб залишити коментар.