Виникла помилка "за портом 7002" при вході в iFOBS (Win32). Що робити?

Проблема

Виникла помилка "за портом 7002" при вході в iFOBS (Win32). Що робити?

____________0.png

Оточення

iFOBS (Win32)

Рішення

  1. Натисніть на "Подробиці" та оберіть "З'єднання з сервером".
    ____________1.png
  2. На вкладці "Сервер" натисніть на "..." в строчці для параметру сервера.
    ____________2.png
  3. Натисніть на "Змінити".
    ____________3.png
  4. Введіть наступні значення: в строчці "Ім'я чи IP" — "ifobs.alfabank.kiev.ua", в "Порт" — "7002".
    ____________4.png
  5. Натисніть "Ок" та виконайте вхід у програму. 
Чи була ця стаття корисною?
0 з 0 вважають це корисним

Коментарі

0 коментарів

Будь ласка, увійдіть, щоб залишити коментар.

Будьте в курсе, будьте первым с Альфа