Гроші не надійшли на рахунок після оплати через POS-термінал. Що робити?

Запитання

Що робити, якщо гроші не надійшли на поточний рахунок після оплати через POS-термінал?

Рішення

Щоб дізнатися про статус операції, передзвоніть в процесинговий центр за номером телефону (044) 391 07 06 і, дотримуючись голосового меню, натисніть 0. Дочекайтеся підтвердження успішності оплати в присутності покупця.

Корисні статті

Який строк зарахування грошей на поточний рахунок з торгового еквайрингу?

Які контакти для зв'язку з банком з питань юридичних осіб та підприємців?

Контакти сервісної організації з питань обслуговування POS-терміналів

Чи була ця стаття корисною?
0 з 4 вважають статтю корисною

Коментарі

0 коментарів

Будь ласка, увійдіть, щоб залишити коментар.