Що робити, якщо гроші не надійшли на поточний рахунок після оплати через POS-термінал?
Запитання
Що робити, якщо гроші не надійшли на поточний рахунок після оплати через POS-термінал?
Рішення
Щоб дізнатися про статус операції, передзвоніть в процесинговий центр за номером телефону (044) 391 07 06 і, дотримуючись голосового меню, натисніть 0. Дочекайтеся підтвердження успішності оплати в присутності покупця.
Корисні статті
Який строк зарахування грошей на поточний рахунок з торгового еквайрингу?
Які контакти для зв'язку з Альфа-Банком з питань юридичних осіб та підприємців?
Контакти сервісної організації з питань обслуговування POS-терміналів
Чи була ця стаття корисною?
0 з 3 вважають статтю корисною
Коментарі
0 коментарів
Будь ласка, увійдіть, щоб залишити коментар.