Що входить в щомісячне обслуговування поточного рахунку і при яких умовах комісія не стягується?

Запитання

Що входить в щомісячне обслуговування поточного рахунку? Коли не списується щомісячна комісія за обслуговування поточного рахунку?

Відповідь

Щомісячне обслуговування включає в себе:

  • надання виписок (у електронному вигляді на e-mail або в sms-повідомленні):
  • надання дублікатів виписок/розрахункових документів;
  • надання бланків документів та переліку розпорядників рахунком;
  • надання довідок про стан і наявність рахунків;
  • інформаційне/консультаційне обслуговування по продуктам банку за телефоном, у чаті, електронною поштою.

Щомісячна комісія не стягується, якщо протягом звітного календарного місяця:

  • не було руху коштів за поточними рахунками;
  • на поточний рахунок зараховувалися тільки суми відсотків, нарахованих банком за банківськими вкладами (депозитами);
  • з поточних рахунків здійснювалися платежі або були списання виключно з оплати послуг банку;
  • на поточні рахунки зараховувалися тільки платежі банку (крім оплати банком за товари/роботи/послуги).

Починаючи з шостого місяця, якщо по рахунку немає руху коштів, рахунок вважається неактивним. За обслуговування кожного неактивного рахунку списується комісія згідно із Загальними тарифами.

Корисні статті

Тарифи за пакетами РКО

Поповнити свій поточний рахунок у гривні

Чи була ця стаття корисною?
2 з 11 вважають статтю корисною

Коментарі

0 коментарів

Будь ласка, увійдіть, щоб залишити коментар.