Контакти сервісної організації з питань обслуговування POS-терміналів
Завдання
Контакти сервісної організації з питань обслуговування POS-терміналів.
Умова
Сервісна організація надає послуги:
- первинне встановлення та підключення POS-терміналів;
- навчання персоналу роботі з терміналом на території клієнта;
- ремонт та заміна обладнання;
- встановлення додаткових терміналів клієнту;
- консультації роботі з терміналами;
- безкоштовне забезпечення клієнта видатковими матеріалами: рекламні стікери, термінальні стрічки (три стрічки на місяць/один термінал);
-демонтаж обладнання при припиненні дії торгового еквайрингу.
Рішення
Контакти сервісних організацій:
- якщо POS-термінал компанії "Printec" — передзвоніть за номером 0800 50 13 59 (цілодобово);
- якщо POS-термінал компанії "SSI" — передзвоніть за номером 0800 21 93 21 (8:00–22:00);
- якщо POS-термінал компанії "РЕНОМЕ-СМАРТ" — передзвоніть за номером 0 800 302 530 (цілодобово).
Корисні статті
FAQ. Як вирішити питання супроводження послуги торгового еквайринга?
Чи була ця стаття корисною?
10 з 17 вважають статтю корисною
Коментарі
0 коментарів
Будь ласка, увійдіть, щоб залишити коментар.