Контакти сервісної організації з питань обслуговування пос-терміналів

Завдання

Контакти сервісної організації з питань обслуговування пос-терміналів.

Умови

Сервісна організація надає послуги:

  • Первинне встановлення та підключення пос-терміналів;
  • Навчання персоналу роботі з терміналом на території клієнта;
  • Ремонт та заміна обладнання;
  • Встановлення додаткових терміналів клієнту;
  • Консультації роботі з терміналами;
  • Безкоштовне забезпечення клієнта видатковими матеріалами: рекламні стікери, термінальні стрічки (3 стрічки на місяць/1 термінал);
  • Демонтаж обладнання при припиненні дії торгового еквайрингу.

Рішення

Контакти сервісних організацій:

  • якщо пос-термінал компанії "Printec" – передзвоніть за номером 0800 50 13 59;
  • якщо пос-термінал компанії "SSI" – передзвоніть за номером 0800 21 93 21.

Підтримка здійснюється в режимі 24/7.

Чи була ця стаття корисною?
4 з 5 вважають статтю корисною

Коментарі

0 коментарів

Будь ласка, увійдіть, щоб залишити коментар.

Будьте в курсе, будьте первым с Альфа