Не зарахована сума при поповненні бізнес-картки через платіжний термінал

Проблема

Не зарахована сума при поповненні бізнес-картки через платіжний термінал EasyPay, City24.

Рішення

Якщо після поповнення через термінал сума не зарахована на рахунок, зверніться до служби підтримки терміналу за телефоном, вказаним на чеку/терміналі. Потрібно буде повідомити номер транзакції (якщо термінал видав чек про операцію) або номер терміналу+ час та суму операції. Партнер перевірить транзакцію і якщо кошти на їхньому боці, запропонує варіанти рішення.

Якщо партнер підтвердить, що кошти на стороні нашого банку: зверніться у відділення з чеком, підтверджуючим оплату, для написання заяви або відправте заяву з додаванням копіїї чеку на пошук платежу поштою на ім'я Голови Правління банку. Якщо немає чеку — зверніться до партнера для отримання документу.

Корисні статті

Як поповнити свій поточний рахунок в гривні?

Які тарифи за бізнес-карткою?

Доступні операції та обмещення по бізнес-картці

Поповнити бізнес-картку в платіжних терміналах EasyPay

Поповнити бізнес-картку у платіжних терміналах City24

Чи була ця стаття корисною?
0 з 0 вважають статтю корисною

Коментарі

0 коментарів

Будь ласка, увійдіть, щоб залишити коментар.