Не зарахована сума при поповненні бізнес-картки через термінал Приватбанку

Проблема

Не зарахована сума при поповненні бізнес-картки через термінал Приватбанку.

Рішення

Якщо після поповнення через термінал Приватбанку сума не зарахована на рахунок, зверніться до служби підтримки терміналу. Партнер перевірить транзакцію:

  • якщо кошти на стороні Приватбанку, то партнер запропонує варіанти рішення;
  • якщо Приватбанк підтвердить, що кошти на стороні Альфа-Банку:
    – зверніться до відділення Альфа-Банку із заявою. При собі обов'язково потрібно мати чек, який підтверджує оплату. Якщо немає чеку — зверніться до Приватбанку для отримання документу;
    – або відправте заяву на пошук платежу поштою на ім'я Голови Правління Альфа-Банку з обов'язковим додаванням копії чеку. 

Пов'язані статті

Поповнити бізнес-картку через термінал Приватбанку
Чому не можу поповнити бізнес-картку через термінал Приватбанку?

Доступні операції та обмещення по бізнес-картці

Чи була ця стаття корисною?
0 з 0 вважають статтю корисною

Коментарі

0 коментарів

Будь ласка, увійдіть, щоб залишити коментар.

Будьте в курсе, будьте первым с Альфа