Не зарахована сума при поповненні бізнес-картки через термінал Приватбанку

Проблема

Не зарахована сума при поповненні бізнес-картки через термінал Приватбанку.

Оточення

Бізнес-картка

Рішення

Якщо після поповнення через термінал Приватбанку сума не зарахована на рахунок, зверніться до служби підтримки терміналу. Партнер перевірить транзакцію:

  • якщо кошти на стороні Приватбанку, то партнер запропонує варіанти рішення;
  • якщо Приватбанк підтвердить, що кошти на стороні Альфа-Банку:
    – зверніться до відділення Альфа-Банку з заявою. При собі обов'язково потрібно мати чек, який підтверджує оплату. Якщо немає чеку — зверніться до Приватбанку для отримання документу;
    – або відправте заяву на пошук платежу по пошті на ім'я голови правління Альфа-Банку з обов'язковим додаванням копії чеку. 

Пов'язані статті

Поповнити бізнес-картку через термінал Приватбанку
Чому не можу поповнити бізнес-картку через термінал Приватбанку?

Чи була ця стаття корисною?
0 з 0 вважають це корисним

Коментарі

0 коментарів

Будь ласка, увійдіть, щоб залишити коментар.

Будьте в курсе, будьте первым с Альфа