Не надходить cмс при вході в "Мій бізнес Online". Що робити?
Проблема
Не надходить смс при вході в "Мій бізнес Online". Що робити?
Умова
Термін дії OTP-паролю — п'ять хвилин.
Рішення
- Переконайтесь, що смс з кодом Ви очікуєте на номер телефону, який вказували в заяві на підключення до клієнт-банку.
- Перевірте, щоб пам'ять телефону не була переповненою, телефон ввімкнений та знаходиться в зоні вашого доступу.
Якщо всі умови дотримані, але смс з кодом не надходить чи код введений не своєчасно — натисніть "Запитати SMS" для повторної відправки.
Корисні статті
Виконати перший вхід в "Мій бізнес Online" при роботі з смс
Які сервіси та послуги можна виконати дистанційно в "Мій бізнес Online"?
Чи була ця стаття корисною?
0 з 0 вважають статтю корисною
Коментарі
0 коментарів
Будь ласка, увійдіть, щоб залишити коментар.