Запитання
E-com. Які особливості підключення, користування та закриття інтернет-еквайрингу?
Умова
Плати за підключення та щомісячне обслуговування немає.
Договір на підключення послуги укладається на один рік з подовженням строку (якщо жодна зі сторін не повідомляє про бажання розірвати договір).
Відповідь
E-com (інтернет-еквайринг) — послуга прийому оплати картками в будь-якій валюті за товари і послуги в інтернет-магазинах.
Послуга доступна фізичним особам-підприємцям та юридичним особам:
- з терміном ведення діяльності не менше 6 місяців;
- при наявності інтернет-магазину, в тому числі на сайтах prom.ua, rozetka.ua, hotline.ua або інтернет-сторінки в соціальних мережах Instagram, Facebook;
- які не продають алкоголь, тютюнові вироби, ліки і біодобавки, зброю, товари для дорослих, не сертифіковані товари, окремі послуги.
Для підключення E-com зареєструйтесь на сайті банку і, при оформленні заявки, завантажте сканкопії наступних документів:
- виписку з ЄДРПОУ;
- довідку з банку про відкриття поточного рахунку;
- паспорт та ІПН (для фізичних осіб–підприємців);
- ліцензії, свідоцтва, дозволи та інші документи за запитом банку.
Ознака підключеної послуги — наявність кнопки "Купити" біля товару в інтернет-магазині. Натиснувши цю кнопку, покупець вводить реквізити банківської картки та розраховується за товар. При розрахунку за товар у валюті, здійснюється конвертація валюти та зарахування коштів на рахунок в гривні.
Строк зарахування коштів на рахунок компанії — три робочих дні після оплати карткою. В особистому кабінеті E-com кошти відображаються онлайн. Для зарахування протягом одного дня підпишіть додаткову угоду, при укладенні договору. Ви отримаєте PUSH-повідомлення про зарахування коштів.
Комісія за зарахування коштів — 2,7% від суми операції. Комісія не списується в разі повернення грошей покупцю до зарахування на рахунок продавця.
В особистому кабінеті зможете переглянути всі операції (в гривневому еквіваленті), перелік покупців. У виписці ця інформація відображатись не буде.
Для закриття інтернет-еквайрингу (при закритті поточного рахунку або з інших причин), зверніться до компанії Fondy за телефоном 044-364-22-77, на e-mail support@fondy.eu або оформіть запит в особистому кабінеті.
З будь-яких технічних питань зверніться до сервіс-провайдеру ТОВ ФК Елаенс за номером телефону +38 044 364-22-77. Лінія працює з 10:00 до 19:00 в будні дні (крім вихідних та святкових днів).
Коментарі
0 коментарів
Будь ласка, увійдіть, щоб залишити коментар.