E-com. Які особливості підключення, користування та закриття інтернет-еквайрингу?

Запитання

E-com. Які особливості підключення, користування та закриття інтернет-еквайрингу?

Умова

Плати за підключення та щомісячне обслуговування немає.

Договір на підключення послуги укладається на один рік з подовженням строку (якщо жодна зі сторін не повідомляє про бажаня розірвати договір).

Відповідь

E-com (інтернет-еквайринг) — послуга прийому оплати картками в будь-якій валюті за товари і послуги в інтернет-магазинах.

Послуга доступна фізичним особам-підприємцям та юридичним особам:

  • з терміном ведення діяльності не менше 6 місяців;
  • при наявності інтернет-магазину, в тому числі на сайтах prom.ua, rozetka.ua, hotline.ua або інтернет-сторінки в соціальних мережах Instagram, Facebook;
  • які не продають алкоголь, тютюнові вироби, ліки і біодобавки, зброю, товари для дорослих, не сертифіковані товари, окремі послуги.

Для підключення E-com зареєструйтесь на сайті банку і, при оформленні заявки, завантажте сканкопії наступних документів:

  • виписку з ЄДРПОУ;
  • довідку з банку про відкриття поточного рахунку;
  • паспорт та ІПН (для фізичних осіб–підприємців);
  • ліцензії, свідоцтва, дозволи та інші документи за запитом банку.

Ознака підключеної послуги — наявність кнопки "Купити" біля товару в інтернет-магазині. Натиснувши цю кнопку, покупець вводить реквізити банківської картки та розраховується за товар.

Строк зарахування коштів на рахунок компанії — три робочих дні після оплати карткою. В особистому кабінеті E-com кошти відображаються онлайн. Для зарахування протягом одного дня підпишіть додаткову угоду, при укладенні договору. Ви отримаєте PUSH-повідомлення про зарахування коштів. 

Комісія за зарахування коштів — 2,7% від суми операції. Комісія не списується в разі повернення грошей покупцю до зарахування на рахунок продавця.

Для закриття інтернет-еквайрингу (при закритті поточного рахунку або з інших причин), зверніться до  компанії Fondy за телефоном 044-364-22-77, на e-mail support@fondy.eu або оформіть запит в особистому кабінеті.

З будь-яких технічних питань зверніться до сервіс-провайдеру ТОВ ФК Елаенс за номером телефону +38 044 364-22-77. Лінія працює з 10:00 до 19:00 в будні дні (крім вихідних та святкових днів).

Корисні статті

Чи надає банк послугу мобільного еквайрингу?

Чи була ця стаття корисною?
2 з 3 вважають статтю корисною

Коментарі

0 коментарів

Будь ласка, увійдіть, щоб залишити коментар.