До кого звертатися з питань управління послугою "Чайові" через пос-термінал?

Питання

До кого звертатися з питань управління послугою "Чайові" через пос-термінал?

Відповідь

Для консультації по управлінню послугою "Чайові" зверніться на лінію підтримки IPay:

  • за номером лінії підтримки 0800 60 11 60 або +38 044 502 11 60;
  • або напишіть на електронну пошту help@ipay.ua.

Пов'язані статті

Як оплатити чайові офіціанту через пос-термінал?

Встановити торговий еквайринг

Підключити до одного пос-терміналу іншого торговця

Чи була ця стаття корисною?
0 з 0 вважають статтю корисною

Коментарі

0 коментарів

Будь ласка, увійдіть, щоб залишити коментар.

Будьте в курсе, будьте первым с Альфа