Запитання
Як пройти повторну ідентифікацію НБУ підприємцю? Як оновити ідентифікаційні дані у банку?
Відповідь
Для проходження повторної ідентифікації в АТ "Альфа-Банк":
-
Перевірте чи не відбулися зміни в будь-якому з наступних пунктів:
- зміни серед керівництва/довірених осіб;
- зміни у місці знаходженні (проживанні) власника рахунку/довіреної особи;
- зміни в основному виді діяльності;
- зміни в документах, які були надані в АТ "Альфа-Банк" з моменту останньої ідентифікації, а саме: документи зі строком (припиненням) дії, що закінчується, або такі, що втратили чинність чи визнані недійсними тощо. - Далі:
зміни відсутні зміни є Ви користувач "Мій бізнес Оnline" Ви користувач іншого клієнт-банку або у вас немає доступу до особистого кабінету У вас будь-яка з версій клієнт-банку або у вас немає доступу до особистого кабінету
Необхідно подати заявку про відсутність змін у реєстраційних даних через "Мій бізнес Оnline".
1. Роздрукуйте та заповніть "Лист ФОП про відсутність змін 2022.docx
2. Зверніться до віддаленого персонального менеджера до АТ "Альфа-Банку" - 0 800 50 43 50, для обговорення подальших дій:
- якщо ви маєте захищений КЕП — можлива відправка через віддаленого персонального менеджера;
- якщо немає КЕП на захищеному носії — через відділення, які працюють з ФОП
1. Необхідно заповнити анкету-опитувальник:
2. Заповнену анкету у форматі *.doc відправте для перевірки:
- через повідомлення у "Ок, Альфа!";
- або на поштову скриньку okalfa@alfabank.kiev.ua3. Після перевірки анкети-опитувальника співробітник контакт-центру зв’яжеться з вами та обговорить подальші дії:
- якщо ви маєте КЕП — необхідно підписати перевірену анкету КЕП і повторно відправити в банк;
- якщо ви не маєте КЕП — необхідно перевірену анкету нарочно надати до відділення, яке обслуговує підприємців.
При виникненні питань звертайтесь до контакт-центру з питань обслуговування підприємців та юридичних осіб.
Корисні статті
Навіщо проходити повторну ідентифікацію?
Коментарі
0 коментарів
Будь ласка, увійдіть, щоб залишити коментар.