У клієнт-банку можна обрати КЕП або УЕП. Що надає цей функціонал?

Запитання

У клієнт-банку можна вибрати тип сертифіката КЕП або УЕП. Як працювати з цим? Чи означає це, що тепер банк формує клієнту КЕП або УЕП?

Умова

  • Для роботи клієнт-банку від АТ "Альфа-Банк" можуть використовуватися:
    - УЕП, які були згенеровані через "Мій бізнес Online", "Альфа-Бізнес Онлайн" або iFOBS від АТ "Альфа-Банк" як на захищеному носії так і не на захищеному.
    - КЕП, які були згенеровані через, "Альфа-Бізнес Онлайн" або iFOBS від АТ "Альфа-Банк" як на захищеному носії так і не на захищеному.
  • Відповідно до Закону України “Про електронні довірчі послуги” та Постанови Кабінету Міністрів України № 193 “Про реалізацію експериментального проекту щодо забезпечення можливості використання удосконалених електронних підписів і печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів” КЕП для підписання е-документів (договори, звіти для податкової та інше) з 05.03.2022 повинні зберігатись на захищених носіях. 

Відповідь

При аварійному відновленні ключів або створенні нових ключів новому користувачеві, пропонується вибрати "Тип сертифіката": КЕП або УЕП.

Вибір типу сертифіката може зробити тільки користувач, у якого є токен.

___1.png

Для користувачів файлових сертифікатів вибір типу не надається і буде згенеровано УЕП. Якщо в заяві було обрано КЕП із збереженням у хмарному середовищі — система за замовчуванням встановить даний тип ключа. 

___.png

Порівняльна таблиця можливостей:

УЕП КЕП на токені КЕП на хмарному сховищі
Можливе зберігання на будь-якому носії (флешка, файловий носій, персональний комп'ютер) Зберігання можливе на захищеному носії: токенах від компанії "Автор" моделей SecureToken-338M або SecureToken-338S Зберігання можливе на мережевому криптомодулі "Гряда-301"
Працює в усіх версіях iFOBS ("Мій Бізнес Online", "Альфа-Бізнес Онлайн", WIN32, Web-iFOBS) Працює в "Альфа-Бізнес Онлайн"
Спрощений пакет документів (потрібна тільки "Заява на встановлення системи клієнт-банк")

Для підключення потрібна "Заява на встановлення системи клієнт-банк та "Реєстраційна картка для КЕП на кожного користувача​"

Використовується тільки в межах Альфа-Банку Використовується для електронного документообігу з державними органами, контрагентами, а також в межах Альфа-Банку  (підписання кредитних договорів, розширений перелік документів по повторній ідентифікації) Використання тільки в межах Альфа-Банку
Неможливе підписання кредитних договорів онлайн, окремих документів по повторній ідентифікації (протоколи, рішення власника, перелік розпорядників та інше). Підписання кредитних договорів, розширений перелік документів по повторній ідентифікації

В одного користувача може бути або УЕП, або КЕП (одночасна наявність УЕП та КЕП неможлива).

 

Корисні статті

Як отримати КЕП від Альфа-Банку?

Що означає "УЕП"?

Виконати аварійне відновлення ключа (сертифікату) для iFOBS (Win32)

Виконати планову перегенерацію нового ключа (сертифіката) в iFOBS (Win32)

 

Чи була ця стаття корисною?
1 з 3 вважають статтю корисною

Коментарі

0 коментарів

Будь ласка, увійдіть, щоб залишити коментар.