Які підприємства та організації можуть проводити оплату ЄСВ менше норми?

Запитання

Які підприємства та організації можуть проводити оплату ЄСВ менше норми?

Умова

УВАГА!

У період воєнного стану, якщо сплачена в банку сума ЄСВ менше ніж 1/5 від суми заробітної плати та прирівняних до неї виплат, згідно з Листом Міністерства фінансів України від 15.03.22р. №11220-04-10/6143 дозволені дії, описані в статті — Які податки сплачувати при виплаті зарплати під час воєнного стану?

Відповідь

Порядок прийняття банками на виконання розрахункових документів на виплату заробітної плати, затверджений Наказом Міністерства доходів і зборів України №453 від 09.09.2013 р., не застосовується щодо:

  • підприємств та організацій всеукраїнських громадських організацій інвалідів, зокрема товариств УТОГ та УТОС, де кількість інвалідів становить не менше 50 відсотків від загальної чисельності працюючих, та за умови, що фонд оплати праці таких інвалідів становить не менш як 25 відсотків від суми витрат на оплату праці;
  • підприємств та організацій громадських організацій інвалідів, у яких кількість інвалідів становить не менш як 50 відсотків від загальної чисельності працівників, та за умови, що фонд оплати праці таких інвалідів становить не менш як 25 відсотків від суми витрат на оплату праці;
  • дипломатичних представництв і консульських установ іноземних держав, філій, представництв та інших відокремлених підрозділів іноземних підприємств, установ та організацій (зокрема міжнародних), розташованих на території України;
  • платників, які перебувають на казначейському обслуговуванні в Державній казначейській службі України.

Згідно з п. 5 розділу II Порядку обліку платників єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування, затвердженого Наказом Міністерства фінансів України №1162 від 24.11.2014р., вищезазначені підприємства та організації подають до контролюючого органу документи про підтвердження даного статусу. Контролюючий орган вносить відповідний запис до реєстру страхувальників.

Зазначені підприємства та організації самостійно щороку станом на 01 січня надають до Альфа-Банку інформацію, що підтверджує такий статус.
Документом, що підтверджує вказаний статус, є витяг з реєстру страхувальників (щодо юридичної особи або відокремленого підрозділу) за формою №1-ВРС з печаткою і підписом контролюючого органу.

Згідно "Порядку надання інформації з реєстру страхувальників Державного реєстру загальнообов'язкового державного соціального страхування", затвердженого Наказом МФУ від 21.07.2017 року N 651, Постановою Правління ПФУ від 21 липня 2017 року N 16-1, Витяг за формою 1-ВРС може надаватися клієнту

  • у паперовому вигляді у контролюючому органі (з "живим" підписом посадової особи контролюючого органу та відповідною печаткою);
  •  в електронному вигляді (якщо клієнт надав запит на такий витяг контролюючому органу в електронному вигляді) на адресу електронної пошти, з якої надійшов запит, з накладенням електронної печатки відповідного контролюючого органу.

Приклад:
_117.png

Корисні статті

Як провести зарплатну відомость, якщо оплата ЄСВ менше норми?

Контроль банку при виплаті заробітної плати

Чи була ця стаття корисною?
0 з 0 вважають статтю корисною

Коментарі

0 коментарів

Будь ласка, увійдіть, щоб залишити коментар.