Як пройти повторну ідентифікацію МСБ ФОП?

Запитання

Як пройти повторну ідентифікацію фізичній особі-підприємцю? Подати документи для проходження повторної ідентифікації ФОП.

Відповідь

Для проходження повторної ідентифікації в банку:

  1. Перевірте, якщо у вас НЕ відбулося жодного з наступного:
    - зміна серед керівництва/довірених осіб;
    - зміна у місці знаходженні (проживанні) власника рахунку/довіреної особи;
    - зміна в основному виді діяльності;
    - зміни в документах, які були надані до банку з моменту останньої ідентифікації, а саме: документи із закінченим строком (припиненням) дії або такі, що втратили чинність чи визнані недійсними тощо.
  2. Далі дієте згідно таблиці.

    змін немає зміни є

    Якщо ви користуєтеся лише Sense SuperApр, то для проходження повторної ідентифікації виконайте вхід в "Sense Business Online" через Sense SuperApp

    ви користувач: "Мій бізнес Оnline", "Sense Business Online", "iFOBS"

     

    ви не маєте доступу в клієнт-банк  у вас "Мій бізнес Оnline", "Sense Business Online",  "iFOBS" або відсутній доступ до клієнт-банку

    у вас "Мій бізнес Оnline": необхідно подати заявку про відсутність змін у реєстраційних даних через "Мій бізнес Online".

    у вас "Sense Business Online":
    необхідно подати заявку про відсутність змін у реєстраційних даних через "Sense Business Online".

    У вас iFOBS:

    надішліть через клієнт-банк лист-підтвердження. Для цього заповніть та скопіюйте текст із документу Повідомлення про ідентифікаційні дані.docx, далі вставте текст у тіло листа та обов’язково підпишіть. 

    Заповніть "Лист ФОП про відсутність змін 2022.docx, далі зверніться до віддаленого персонального менеджера або до контакт-центру банку 0 800 50 70 44.

    Якщо у вас відбулися зміни у:
    - відбувся обмін ідентифікаційного документа на новий або змінена адреса реєстрації; 
    - вклеєно нове фото при досягненні віку 25/45 років в ідентифікаційний документ.
    - зміна адреси реєстрації у ЄДР;
    - зміни у видах економічної діяльності (крім основного КВЕД).
    то заповніть Лист-шаблон.
    Якщо ж відбулися інші зміни, то заповніть анкету-опитувальник:

    Опитувальник ФОП_2022

    Заповнений документ у форматі *.doc відправте:

    - у повідомленні через клієнт-банк;
    - або на поштову скриньку ID_NBU@alfabank.kiev.ua

    Після перевірки співробітник контакт-центру зв’яжеться з вами та обговорить подальші дії. 

При виникненні питань звертайтесь до контакт-центру 0 800 50 70 44.

Корисні статті

Навіщо проходити повторну ідентифікацію?

Завантажити документи для проходження повторної ідентифікації через "Sense Business Online"

Які сервіси та послуги пропонує виконати дистанційно "Sense Business Online"?

 

Чи була ця стаття корисною?
3 з 4 вважають статтю корисною

Коментарі

0 коментарів

Будь ласка, увійдіть, щоб залишити коментар.