FAQ. Як вирішити питання супроводження послуги торгового еквайрингу?

Питання

Як вирішити питання супроводження послуги торгового еквайрингу?

Умови

Обробка запиту виконується протягом 1 робочого дня.
Запити, що надійшли у вихідний/святковий день/після 18:00 робочого дня, будуть взяті в роботу у перший робочий день.

Відповідь

В разі необхідності:

  • змінити назву на чеку;
  • змінити канал зв'язку (змінити/додати);
  • замінити обладнання (аналогічної моделі або зміна моделі);
  • змінити МСС;
  • змінити адресу електронної пошти;
  • змінити параметри розсилки виписок (e-mail, періодичність, формат);
  • пін пади (підключення/відключення до раніше встановлених терміналів);
  • підключити автозвірку/зміну часу автозвірки;
  • виконати інтеграцію з касою (підключити/відключити до раніше встановлених терміналів);

зверніться до банку одним із способів:
- напишіть у чат "Ок, Альфа!" (Web);
- напишіть повідомлення через клієнт-банк;
- зателефонуйте до контакт-центру.


Зміну реквізитів виконуємо лише при зверненні через клієнт-банк. У запиті вкажіть попередні та нові реквізити.

Пов'язані статті

Як підключити послугу "Чайові" за торговим еквайрингом?

Підключити до одного пос-терміналу іншого торговця

Підключити додатковий пос-термінал на торгову точку

До кого звертатися, якщо закінчився папір в пос-терміналі?

Чи була ця стаття корисною?
0 з 0 вважають статтю корисною

Коментарі

0 коментарів

Будь ласка, увійдіть, щоб залишити коментар.