FAQ. Як вирішити питання супроводження послуги торгового еквайрингу?

Запитання

Як вирішити питання супроводження послуги торгового еквайрингу? Як внести зміни до POS-терміналу? Що робити, якщо закінчився папір, треба замінити обладнання, внести зміни для налаштування терміналу та інше? Як змінити напис на чеку? Як замовити термінальну стрічку? В який термін будуть опрацьовані заявки?

Умова

Обробка запиту виконується протягом 1 робочого дня. Запити, що надійшли у вихідний/святковий день/після 18:00 робочого дня, будуть взяті в роботу у перший робочий день.

Зміна реквізитів виконується лише при зверненні через клієнт-банк. У запиті вкажіть попередні та нові реквізити.

Відповідь

Більшість запитань вирішуються через заявки через клієнт-банк.

"Альфа-Бізнес Онлайн": 
- Замовити підключення та встановлення терміналу через "Альфа-Бізнес Онлайн"
- Змінити торгівця для торгового еквайрингу в "Альфа–Бізнес Онлайн"
- Подати заявку на зміни до діючої торгової точки у "Альфа–Бізнес Онлайн"
- Переглянути торгові точки по еквайрингу та транзакції в "Альфа-Бізнес Онлайн"
- Замовити відключення торгового еквайрингу у "Альфа-Бізнес Онлайн"
- Сформувати виписку по торговому еквайрингу в "Альфа-Бізнес Онлайн"

"Мій бізнес Online":
- Замовити підключення торгового еквайрингу в "Мій бізнес Online"
- Подати заявку про зміни по діючій торговій точці через "Мій бізнес Online"
- Замовити відключення торгового еквайрингу ЮО в "Мій бізнес Online"
- Замовити відключення торгового еквайрингу ФОП у "Мій бізнес Online"
- Замовити зміну власника торгового еквайрингу в "Мій бізнес Online"

"Ок, Альфа!" (WEB):
- Заявка на підключення та встановлення пос-терміналу в "Ок, Альфа!"(Web)
- Сформувати виписку по торговому еквайрингу в "Ок, Альфа!"(Web)
- Підключити додатковий пос-термінал на торговельну точку в "Ок, Альфа" (Web)

З питань надання безкоштовних стікерів, видаткових матеріалів, навчання персоналу роботі з терміналом, ремонту обладнання зверніться до сервісної організації

В разі необхідності змінити назву на чеку, змінити або додати канал зв'язку, замінити обладнання (аналогічної моделі або зміна моделі), змінити параметри розсилки виписок (e-mail, періодичність, формат), пін пади (підключення/відключення до раніше встановлених терміналів), підключити автозвірку/зміну часу автозвірки, виконати інтеграцію з касою (підключити/відключити до раніше встановлених терміналів), зверніться до банку одним із способів:
- напишіть повідомлення через клієнт-банк;
- напишіть у чат "Ок, Альфа!" (Web);
- зателефонуйте на єдину лінію 0800 507044 та оберіть в меню "4" 

Корисні статті

Код МСС POS-терміналу не відповідає основній діяльності. Що робити?

Змінити адресу торгівельної точки по торговому еквайрингу

Підключити і використати послугу "чайові" по торговому еквайрингу

Підключити додатковий пос-термінал на торгову точку

До кого звертатися, якщо закінчився папір в POS-терміналі?

Чи була ця стаття корисною?
0 з 0 вважають статтю корисною

Коментарі

0 коментарів

Будь ласка, увійдіть, щоб залишити коментар.