В якому випадку кошти потрапляють на рахунок "До з'ясування"?

Запитання

В якому випадку кошти потрапляють на рахунок "До з'ясування"?

Відповідь

Згідно пункту 22.6 Закону України "Про платіжні системи та переказ коштів в Україні" банк зобов'язаний перевірити реквізити отримувача при зарахуванні кожного платежу в національній валюті на рахунок клієнта.

У разі наявності розбіжностей при перевірці (номера рахунку клієнта або коду ЄДРПОУ) — кошти зараховуються на рахунок 3720 "До з'ясування".

У цьому випадку, банк одержувача направляє запит до банку відправника на уточнення реквізитів по даному платежу. Залежно від результатів:

  • кошти повертаються відправнику — у разі відсутності відповіді на запит у термін до чотирьох робочих днів;
  • кошти зараховуються одержувачу — у разі надання відповіді на запит (повідомлення через клієнт-банк з коректною інформацією щодо платежу). За уточнення реквізитів — комісія відповідно до Загальних тарифів.

Якщо одночасно вказано невірний рахунок та ЄДРПОУ, то створіть запит на повернення коштів.

Якщо невірно вказаний рахунок або ЄДРПОУ, то створіть запит уточнення реквізитів, на один із реквізитів:

- через "Мій бізнес Online";
- через "Альфа-Бізнес Онлайн";
- через "Повідомлення" "Ок, Альфа!"/Web-iFOBS/iFOBS(Win32) направте лист в банк з коректними реквізитами. В листі вкажіть: який платіж був виконаний (вихідний платіж, призначення, дата та інші деталі), реквізити, які були вказані та вкажіть коректні реквізити. 

Корисні статті

Які сервіси та послуги пропонує виконати дистанційно "Альфа-Бізнес Онлайн"?

Який графік обробки міжбанківських платежів у гривні в Альфа-Банку?

Що вказати в призначенні платежу платіжного доручення?

Чи була ця стаття корисною?
1 з 1 вважають статтю корисною

Коментарі

0 коментарів

Будь ласка, увійдіть, щоб залишити коментар.