В якому випадку кошти потрапляють на рахунок "До з'ясування"?

Запитання

В якому випадку кошти потрапляють на рахунок "До з'ясування"?

Відповідь

Згідно пункту 22.6 Закону України "Про платіжні системи та переказ коштів в Україні" банк зобов'язаний перевірити реквізити отримувача при зарахуванні кожного платежу в національній валюті на рахунок клієнта.

У разі наявності розбіжностей при перевірці (номера рахунку клієнта або коду ЄДРПОУ) — кошти зараховуються на рахунок 3720 "До з'ясування" на період до чотирьох робочих днів.

Якщо одночасно вказано невірний рахунок та ЄДРПОУ, потрібно створити запит на повернення коштів для уточнення вірних реквізитів отримувача.

Якщо невірно вказаний рахунок або ЄДРПОУ надається уточнення реквізитів, на один із реквізитів.


В цьому випадку, банк одержувача направляє запит до банку відправника на уточнення реквізитів по даному платежу. Залежно від результатів:

  • кошти повертаються відправнику — у разі відсутності відповіді на запит у термін чотири робочих дня;
  • кошти зараховуються одержувачу — в разі надання відповіді на запит (повідомлення через клієнт-банк з коректною інформацією щодо платежу). За уточнення реквізитів — комісія відповідно до Загальних тарифів.

Корисні статті

Заявка на уточнення платежу в національній валюті в "Мій бізнес Оnline"

Які сервіси та послуги пропонує виконати дистанційно "Альфа-Бізнес Онлайн"?

Який графік обробки міжбанківських платежів у гривні в Альфа-Банку?

Чи була ця стаття корисною?
1 з 1 вважають статтю корисною

Коментарі

0 коментарів

Будь ласка, увійдіть, щоб залишити коментар.