Виконати аварійне відновлення ключа (УЕП) на eToken у Web-iFOBS
Завдання
Виконати аварійне відновлення ключа (УЕП) на eToken у Web-iFOBS. Закінчити аварійне відновлення ключа після дзвінка до контакт-центру. Пройти процедуру відновлення удосконаленого електронного підпису для входу з eToken до Web-iFOBS.
Умова
- Новий eToken видається тільки клієнтам корпоративного бізнесу.
- Клієнтам МСБ, які втратили або пошкодили eToken, потрібно перейти на інший режим підпису.
- Як тільки замовляєте новий eToken, то старий автоматично блокується і працювати він не може.
- Аварійне відновлення ключів проводиться якщо:
- загублений/пошкоджений/скомпрометований діючий секретний ключ;
- загублений/забутий пароль до секретного ключа;
- eToken пошкоджено.
Щоб почати процедуру аварійного відновлення ключів, зверніться до контакт-центру.
Рішення
- Вставте eToken в USB-роз'єм вашого комп'ютера.
- Запустіть програму "ІІТ Користувач ЦСК-1. Управління агентом підпису" для Web-iFOBS.
- Зайдіть на сторінку входу клієнт-банку https://ifobs.alfabank.kiev.ua:7002 та виберіть "Аварійне відновлення ключів".
-
Заповніть поля:
- логін для входу в клієнт-банк;
- пароль на вхід в систему;
- аварійний пароль, який був призначений при дзвінку в контакт-центр.
Натисніть "Далі".
Якщо аварійний пароль не призначено, то буде видаватись помилка. Щоб почати процедуру аварійного відновлення ключів, зверніться до контакт-центру. - Зачекайте, поки система знайде ваш eToken.
- Придумайте пароль до секретного ключа відповідно до вимог до створення паролів до клієнт-банку та введіть його у поле "Введите пароль к ключу" .
- Після успішного зберігання ключа система запропонує роздрукувати сертифікат. Натисніть "Печать".
- Заповніть та роздрукуйте сертифікат відповідно до вимог заповнення сертифікату ключа.
Корисні статті
Загубив або пошкодив eToken. Що робити?
У яких версіях клієнт-банку доступна робота з eToken?
Чи була ця стаття корисною?
0 з 0 вважають статтю корисною
Коментарі
0 коментарів
Будь ласка, увійдіть, щоб залишити коментар.