Як отримати КЕП від Альфа-Банку?

Запитання

Коли можна отримати КЕП від Альфа-Банку? Чи можна отримати КЕП від банку?

Умова

Робота з eToken можлива на ОС Windows 8.1 та вище.

КЕП випускається користувачам системи клієнт-банк "Альфа-Бізнес Онлайн" та має наступні можливості:
- підпис платіжних документів у клієнт-банку (замінює УЕП) та документообіг з Альфа-Банком (підписання документів для ідентифікації клієнта, крім ідентифікаційних даних (паспорт, ІПН) та довіреностей, актуалізації даних, заяв на оформлення продуктів та послуг та інше);
- документообіг з державними органами, реєстрація на державних порталах (Державна фіскальна служба України, Пенсійний фонд, сервіс "Дія" та інше)
- документообіг з бізнес-контрагентами (в M.E.Doc, СОТА).

Відповідь

Корпоративні клієнти, клієнти малого та середнього бізнесу (МСБ), з якими укладено ДКБО або договір банківського рахунку/вкладу, або інший договір з аналогічними положеннями з обов'язковим підключенням до системи дистанційного обслуговування, вже мають можливість отримати КЕП (Кваліфікований електронний підпис) на токені від АЦСК АТ "Альфа-Банк".

Для отримання КЕП на токені від АЦСК АТ "Альфа-Банк" подайте заявку через "Альфа-Бізнес Онлайн".

Підприємцям роздрібного бізнесу КЕП можливо отримати в акредитованих центрах сертифікації ключів (АЦСК).

Корисні статті

Які документи потрібні для отримання КЕП?

Що таке кваліфікований електронний підпис (КЕП)?

Де і як можна використовувати КЕП, який згенеровано при відкритті рахунку ФОП через Sense SuperApp?

Де можна отримати КЕП?

 

Чи була ця стаття корисною?
5 з 10 вважають статтю корисною

Коментарі

0 коментарів

Будь ласка, увійдіть, щоб залишити коментар.