Створити анкету співробітника в "Мій бізнес online"

Завдання

Створити анкету співробітника в "Мій бізнес online".

Рішення

Для створення нової анкети співробітника:

  1. Оберіть розділ "Зарплата", далі "Анкети співробітників".
    _92.png
  2. Натисніть "Створити".
    _94.png
  3. Заповніть необхідні поля:
    - вкажіть прізвище, ім'я та по-батькові співробітника;
    - вкажіть транслітерацію прізвища та імені співробітника;
    - оберіть стать співробітника (жіночий/чоловічий);
    - вкажіть ІНН співробітника (при відсутності ІНН з релігійних міркувань — вкажіть "000000000".
    В полі "Паспортні дані" вкажіть:
    - дата народження співробітника;
    - дата видачі паспорта;
    - місце народження;
    - паспорт (для паспорта старого зразка — серію та номер без пробілу, для ID-картки — 9 цифр номеру паспорта);
    - місце видачі паспорта.
    _101.png
  4. Далі заповніть поле "Домашня адреса":
    "Область" — вкажіть зі спадаючого списку область;
    "Район" — вкажіть зі спадаючого списку район;
    "Місто" — вкажіть зі спадаючого списку населений пункт домашньої адреси співробітника;
    "Вулиця" — вулиця домашньої адреси співробітника;
    "Номер будинку" — номер будинку домашньої адреси співробітника;
    "Квартира" — квартира домашньої адреси співробітника;
    "Адреса" — повна домашня адреса співробітника (заповюється в тому випадку, коли немає можливості вказати адресу з розбивкою по окремим полям вкладок, описаних вище).
    _102.png
  5. Заповніть поле "Контакти":
    "Домашній телефон" — вкажіть при наявності повний номер телефону з кодом країни, кодом зони/міста, знак "+" вказувати необов'язково;
    "Робочий телефон" — вкажіть при наявності повний номер телефону з кодом країни, кодом зони/міста, знак "+" вказувати необов'язково;
    "Мобільный телефон" — обов'язково вкажіть повний номер телефону з кодом мобільного оператора, знак "+" вказувати необов'язково;
    "E-mail співробітника" — адреса електронної пошти співробітника.
    Увага! Заповнення хоча б одного номера телефону є обов'язковим. 
    _103.png
  6. Заповніть поле "Підприємства".
    Додайте зв'язок з підприємством:
    - натисніть "Додати зв'язок з підприємством";
    - в формі, що відкрилася виберіть підприємство, на якому працює / працював співробітник;
    - вкажіть дату прийому співробітника на вказане підприємство;
    - вкажіть дату звільнення співробітника з зазначеного підприємства (якщо це необхідно);
    - введіть табельний номер співробітника, який використовується при імпорті зарплатної відомості (якщо це необхідно);
    - оберіть зі списку доступних зарплатний проект;
    - оберіть тип карти / тип карткового продукту зі списку доступних;
    - поставте галочку на "Рахунок в іншому банку" і вкажіть рахунок в форматі IBAN — для виплати зарплати на рахунок співробітника в іншому банку;
    - в поле "Деталі", якщо потрібно вкажіть більш детальну інформацію про зв'язок співробітник-підприємство (наприклад, посаду, величина ставки і т.д.).
    Натисніть "Зберегти".
    _105.png
  7. Заповніть поле "Додатково":
    "Секретне слово" — використовується для ідентифікації співробітника.
    _104.png
  8. Натисніть "Зберегти" після того, як заповнені всі необхідні дані по співробітнику.

Пов'язані статті

Створити анкету співробітника в Web-IFOBS

Як створити зарплатну відомість в "Мій бізнес online"?

Який транзитний рахунок вказувати при створенні зарплатної відомості?

В якому розмірі повинні бути оплачені податки при виплаті заробітної плати?

Контроль банку при виплаті заробітної плати

Чи була ця стаття корисною?
1 з 1 вважають статтю корисною

Коментарі

0 коментарів

Будь ласка, увійдіть, щоб залишити коментар.

Будьте в курсе, будьте первым с Альфа