Робота з терміналом Ingenico

Завдання

Робота з терміналом Ingenico. Виконати налаштування POS-терміналу. Провести операцію через термінал. Перевірити працездатність картки через термінал. Провести синхронізацію із банком. Переглянути ключі шифрування. Завантажити ліцензію на термінал без каси. Оновити програмне забезпечення терміналу. Роздрукувати "Звіти". Роздрукувати "Звірка підсумків". Роздрукувати "Копія звірки підсумків". Роздрукувати журнал транзакцій. Роздрукувати копію чека на терміналі. Провести операцію "Повернення" у терміналі. Провести операцію з продажу через термінал. Перезавантажити термінал.

Рішення

Для перегляду інструкції перейдіть за посиланням:
- перевірити працездатність картки через термінал;
- провести синхронізацію з банком;
- переглянути ключі шифрування;
завантажити ліцензію на терміналі без каси;
оновити програмне забезпечення;
роздрукувати "Звіти";
роздрукувати "Звірка підсумків";
роздрукувати "Копія Звірки підсумків";
роздрукувати журнал транзакцій;
зробити копію чеку на терміналі;
провести операцію продажу;
перезавантажити торговий термінал;
провести операцію повернення через термінал;
усунути помилки, які виникають на торговому терміналі;
провести заміну паперу у терміналі.

Детальніше:

Перевірити працездатність картки через термінал:

  1. Натисніть будь-яку клавішу (кроім "Х"), дисплей покаже список доступних операцій.
    Оберіть "ПЕРЕВІРКА КАРТКИ" та підтвердіь вибір.

  2. Проведіть картку по магнітній смузі, чіпу чи безконтактно, в залежності від того, що саме на карті перевіряємо.

  3. Термінал виконає зчитування інформації з карти та виведе на екран відповідне повідомлення (дані).

  4. Якщо карта зчитана коректо, термінал покаже номер карти, термін дії, в деяких випадках власника картки. У разі наявності помилок, термінал надасть відповідне повідомлення про помилку — є ймовірність, що картка зіпсована (за умови, що інші карти терміналом зчитуються коректно).

Провести синхронізацію з банком:

  1. Натисніть будь-яку клавішу (окрім "Х"), дисплей покаже список доступних операцій.
    Оберіть "СИНХРОН. З БАНКОМ" та підвердіть вибір.
  2. Термінал виконає "Звірку підсумків", подальше втручання не потрібне, термінал виконає всі необхідні дії самостійно.

Переглянути ключі шифрування:

Для перегляду інформації про ключі натисніть будь-яку клавішу (окрім "Х"), дисплей покаже список доступних операцій.  Оберіть "ІНФО ПРО КЛЮЧІ" та підтвердіть вибір.

Завантажити ліцензію на терміналі без каси:

  1. Натисніть на будь-яку клавішу (окрім "Х"), дисплей покаже список доступних операцій.
  2. Оберіть "Завантажити ліц." та підтвердіть вибір.

Оновити програмне забезпечення:

  1. Натисніть будь-яку клавішу (окрім "Х"), дисплей покаже список доступних операцій.
  2. Оберіть "ОНОВЛЕННЯ ПЗ" та підтвердіть вибір.

Роздрукувати "Звіти:

  1. Натисніть будь-яку клавішу (окрім "Х"), дисплей покаже список доступних операцій.
    Оберіть "Звіти" та підтвердіть вибір.
  2. Термінал роздрукує звіт.
  3. Звіт можна роздрукувати в межах "дня терміналу", тобто поки дані ще не відвантажені в процесинговий центр. Якщо вже виконана операція "Звіти", термінал роздрукує "нульовий" звіт.

Роздрукувати "Звірка підсумків":

  1. Натисніть будь-яку клавішу (окрім "Х"), дисплей покаже список доступних операцій. Обираєте "Звірка підсумків" та підтверджуєте вибір.
  2. Термінал виконає закриття дня, відправить всі дані по операціях за поточний день в процесинговий центр. Операція використовується для обміну і звірки підсумків між терміналом і процесінговим центром по виконаним за день операцій.
  3. Якщо підсумки терміналу не збігаються з підсумками процесінгово центру, то звіт буде містити підсумки терміналу, повідомлення "Підсумки НЕ СПІВПАДАЮТЬ" і підсумки процесингового центру.
  4. Звіт завершується печаткою підсумків по касі. Якщо підсумки не збігаються необхідно зв'язатися із спеціалістами Технічного моніторингу транзакцій.
  5. Закриття дня обнуляє підсумки пакета, зміни, дня та очищає журнал операцій, тому виконати скасування після закриття дня неможливо. Якщо виконати закриття не вдалося, термінал запам'ятовує необхідність завершення закриття і зробить спробу завершити закриття перед виконанням наступної операції. Виконати іншу операцію до завершення закриття неможливо.
  6. Термінал роздрукує звіт.
  7. Термінал автоматично виконує Звірку підсумків в кінці робочого дня (за замовчуванням 23:59). Час визначається адміністратором і може бути змінений на інший за зверненням до банку. Якщо після останньої Звірки підсумків операцій не було, термінал роздрукує "нульовий" звіт.

Роздрукувати "Копію Звірки підсумків":

  1. Натисніть будь-яку клавішу (окрім "Х"), дисплей покаже список доступних операцій.
    Оберіть "Копія Звірки підсумків" та підтвердьте вибір.
  2. Термінал роздрукує копію останнього відправленого в процесинговий центр звіту.
  3. Якщо остання "Копія Звірки підсумків" була "нульовою", "Копія Звірки підсумків" також буде "нульовою".

Роздрукувати журнал транзакцій:

Операция предназначена для вывода на печать текущего отчета о проведенных терминалом операциях (в детальном разрезе по каждой операции).

    1. Натисніть будь-яку клавішу (окрім "Х"), дисплей покаже список доступних операцій.
      Оберіть "ДРУК ЖУРНАЛУ" та підтвердіть вибір.
    2. Термінал роздрукує звіт.
    3. Звіт можна роздрукувати в межах "дня терміналу", тобто, поки дані ще не відвантажені в процесинговий центр. Якщо вже виконана операція "Звірка підсумків", термінал роздрукує "нульовий" звіт.
    4. Якщо операцій не було, термінал роздрукує "нульовий звіт".
    5. Якщо операцій протягом дня було багато, термінал роздрукує досить довгий чек — не виконуйте дану операцію без нагальної потреби. Нагальною потребою може бути, наприклад, ситуація, коли втрачено/пошкоджено оригінальний чек і потрібно зробити його копію, але касир не знає номеру чеку, копія якого потрібна, — таку інформацію можна знайти в "Журналі транзакцій".

Роздрукувати копію чеку:

  1. Натисніть будь-яку клавішу (окрім "Х"), дисплей покаже список доступних операцій.
    Оберіть "КОПІЯ ЧЕКУ" та підтвердіть вибір.
  2. Введіть потрібний номер чеку та підтвердіть. 
  3. Термінал виконає друк запитуваного чека.
  4. Копію чека можна зробити лише в межах "термінального дня", — до того, поки термінал не "обнулився", тобто до виконання "Звірки підсумків".

Провести операцію продажу через термінал:

  1. Натисніть будь-яку клавішу (окрім "Х"), на дисплеї буде список доступних операцій. За замовчуванням обрана функція "ПРОДАЖ". Підтвердіть вибір.
  2. Введіть суму. Сума вводиться з автоматичним зсувом цифр вліво та в цілих значеннях валюти і копійках без коми. Клавіша "Backspace" видаляє цифру молодшого розряду з автоматичним зсувом цифр вправо.
  3. Касир може відмовитися від виконання операції натиснувши клавішу "Х", термінал повернеться в основне меню або підтвердіть операцію.
  4. Проведіть карткою. Для проведення магнітної картки через приймач магнітних карт, необхідно розташувати її так, щоб магнітна смуга перебувала внизу зліва і плавно провести через приймач зверху вниз. Якщо картка не прочиталася, проведіть карту через приймач повторно.
    Для проведення чіпової карти в чіповий рідер термінала необхідно розташувати її таким чином, щоб чіп знаходився зверху і акуратно ввести карту до упору в приймач Smart-карт.
    Для обслуговування безконтактних карт, якщо заявлена підтримка пристроєм, клієнт / касир прикладає картку до зчитувача безконтактних карт (вбудований або на зовнішньому ПІН-ПАД, залежить від модифікації пристрою).
  5. Перевірте номер і термін дії картки клієнта з інформацією, що показана на екрані POS-терміналу. Якщо відображаються на екрані дані, ідентичні даним на карті — підтверджуєте операцію.
  6. Клієнт вводить PIN-код (за умови, що термінал запропонував ввести PIN-код) і підтверджує на терміналі. При наявності зовнішнього ПІН-ПАДу, підтверджує на ПІН-ПАДі.
  7. Очікуйте з'єднання терміналу з Процесинговим Центром Банку і проведіть авторизацію. Повідомлення на екрані "ОПЕРАЦІЯ УСПІШНА" означає успішне завершення операції.
  8. Термінал роздрукує два чеки. На чеках ставить підпис касира (згідно внутрішніх правил торговця, умова не є обов’язковою) і клієнта (підпис клієнта не обов’язковий, якщо операція проходила із введенням PIN-коду), один чек віддати клієнту, інший залишається у касира і зберігається згідно внутрішніх нормативних документів.
  9. Якщо операція відхилена, друкується один чек з кодом відповіді [код відмови] і описом причини відмови.
  10. У разі успішного завершення операції код відповіді буде "0" з описом "АВТОРИЗОВАНО".
  11. Звертайте увагу на код відповіді і опис. Впевніться в автентичності підпису клієнта, порівнявши її зі зразком підпису на пластиковій картці. Касир повинен перевірити збіг початкових і кінцевих цифр номера карти з інформацією, надрукованою на чеку. При необхідності, касир може вимагати від клієнта документ, що засвідчує особу. Якщо у касира є сумніви в автентичності картки або особистості власника картки, касир може відмовити клієнту в проведенні операції; якщо операція вже була проведена (були отримані чеки), слід виконати скасування операції. Якщо отримана відповідь від процесінгово центру про те, що карта вкрадена, загублена або її необхідно відібрати, касир повинен відібрати карту у клієнта.

Перезавантажити торговий термінал:

Для перезавантаження термінала одночасно натисніть "жовту" кнопку та клавішу "•" (точка). Після цього термінал подасть сигнал і перезавантажиться.

Корисні статті

Робота з терміналом Verifone

Підключити і використати послугу "чайові" по торговому еквайрингу

FAQ. Як вирішити питання супроводження послуги торгового еквайрингу?

 

Чи була ця стаття корисною?
5 з 7 вважають статтю корисною

Коментарі

0 коментарів

Будь ласка, увійдіть, щоб залишити коментар.