Здійснити операцію продажу через термінал Ingenico

Завдання

Здійснити операцію продажу через пос-термінал Ingenico. 

Рішення

Для здійснення операціі продажу:

  1. Натисніть будь-яку клавішу (окрім "Х"), на дисплеї буде список доступних операцій. За замовчуванням обрана функція "ПРОДАЖ". Підтвердіть вибір.
  2. Введіть суму. Сума вводиться з автоматичним зсувом цифр вліво та в цілих значеннях валюти і копійках без коми. Клавіша "Backspace" видаляє цифру молодшого розряду з автоматичним зсувом цифр вправо.
  3. Касир може відмовитися від виконання операції натиснувши клавішу "Х", термінал повернеться в основне меню або підтвердіть операцію.
  4. Проведіть карткою. Для проведення магнітної картки через приймач магнітних карт, необхідно розташувати її так, щоб магнітна смуга перебувала внизу зліва і плавно провести через приймач зверху вниз. Якщо картка не прочиталася, проведіть карту через приймач повторно.
    Для проведення чіпової карти в чіповий рідер термінала необхідно розташувати її таким чином, щоб чіп знаходився зверху і акуратно ввести карту до упору в приймач Smart-карт.
    Для обслуговування безконтактних карт, якщо заявлена підтримка пристроєм, клієнт / касир прикладає картку до зчитувача безконтактних карт (вбудований або на зовнішньому ПІН-ПАД, залежить від модифікації пристрою).
  5. Перевірте номер і термін дії картки клієнта з інформацією, що показана на екрані POS-терміналу. Якщо відображаються на екрані дані, ідентичні даним на карті — підтверджуєте операцію.
  6. Клієнт вводить PIN-код (за умови, що термінал запропонував ввести PIN-код) і підтверджує на терміналі. При наявності зовнішнього ПІН-ПАДу, підтверджує на ПІН-ПАДі.
  7. Очікуйте з'єднання терміналу з Процесинговим Центром Банку і проведіть авторизацію. Повідомлення на екрані "ОПЕРАЦІЯ УСПІШНА" означає успішне завершення операції.
  8. Термінал роздрукує два чеки. На чеках ставить підпис касира (згідно внутрішніх правил торговця, умова не є обов’язковою) і клієнта (підпис клієнта не обов’язковий, якщо операція проходила із введенням PIN-коду), один чек віддати клієнту, інший залишається у касира і зберігається згідно внутрішніх нормативних документів.
  9. Якщо операція відхилена, друкується один чек з кодом відповіді [код відмови] і описом причини відмови.
  10. У разі успішного завершення операції код відповіді буде "0" з описом "АВТОРИЗОВАНО". Важливо:
    - звертати увагу на код відповіді і опис;
    - впевніться в автентичності підпису клієнта, порівнявши її зі зразком підпису на пластиковій картці. Касир повинен перевірити збіг початкових і кінцевих цифр номера карти з інформацією, надрукованою на чеку. При необхідності, касир може вимагати від клієнта документ, що засвідчує особу. Якщо у касира є сумніви в автентичності картки або особистості власника картки, касир може відмовити клієнту в проведенні операції; якщо операція вже була проведена (були отримані чеки), слід виконати скасування операції.
    - якщо отримана відповідь від процесінгово центру про те, що карта вкрадена, загублена або її необхідно відібрати, касир повинен відібрати карту у клієнта.

Пов’язані статті

Verifone. Каталог інструкцій Торговий Еквайринг 

Ingenico. Каталог інструкцій Торговий Еквайринг

Чи була ця стаття корисною?
0 з 0 вважають статтю корисною

Коментарі

0 коментарів

Будь ласка, увійдіть, щоб залишити коментар.