Завдання
Термінал Ingenico та перелік помилок. Усунути помилки, які виникають на пос-терміналі Ingenico. Перелік помилок терміналу. Виправити помилки, що виникли при роботі з терміналом Ingenico. Помилка на терміналі.
Рішення
Перелік помилок, та їх рішення:
ошибка 109 | У зв'язку з відсутністю оборотів по терміналу понад 90 днів, профіль автоматично блокується. Активація виконується протягом 30 хвилин в робочий час (з 9:00 до 18:00 з понеділка по п’ятницю) після звернення. |
Немає зв'язку, не проводить операції, довго з'єднує, не виконує закриття дня, не виконано звірку Підсумків, немає мережі з хостом, відсутня сім карта, помилка "1" | Перезавантажте термінал по живленню. Проведіть оплату на 1 грн або виконайте звірку або "Звірка підсумків". Якщо не проходить — зверніться до контакт-центру. |
Нема сім-карти | Перевірте коректність розташування сім-карти в слоті. Якщо карта розміщена вірно, зверніться до контакт-центру для оформлення заявки. |
не друкує чеки |
Перевірте наявність паперу в принтері терміналу (коректно встановлений папір в принтері — термостороною вгору) або замініть папір. |
Не виходять чеки |
Якщо термінал переносний, то він міг розрядитись. Підключіть його до зарядки та через 10–15 хвилин зробіть копію чека. Якщо процедура не допомогла, зверніться до контакт-центру. для оформлення заявки. |
Принтер друкує на папері з кольоровою смугою |
Закінчується папір, необхідно замінити його. |
Термінал не реагує на карту. Поломка рідера терміналу (чіпового або магнітного) |
Якщо помилка по одній картці одного клієнта — рекомендуйте клієнту звернутись до банк-емітенту (кому належить карта). |
Термінал не працює (не горить екран) |
Перевірте: Якщо всі кабелі підключені коректно, але термінал все ж не працює, зверніться на гарячу лінію для оформлення заявки. |
Помилилися при введенні суми |
Якщо квитанція вже надрукована, то скасуйте операцію і зробіть операцію з потрібною сумою, буде два чека зі скасуванням + оплата. |
Надали послугу покупцю але термінал не працює і у клієнта немає готівки. Що робити? |
Якщо на точці кілька терміналів — провести операцію на іншому терміналі. Якщо є поруч банкомат — відправити клієнта знімати кошти. |
Зверніться до контакт-центру для оформлення заявки, якщо у вас:
- Потрібна заміна сім-карти;
-
На екрані термінала AMOUNT 0,00EUR;
-
помилка "не підключено мережевий кабель";
-
помилка "Неправильна відповідь від центру авторизації";
-
помилка "Не заданий головний ключ";
-
помилка "Массовое отсутствие связи при подключении ethernet";
-
помилка alert irruption;
-
код відмови 96 (на чеку);
-
відсутня ліцензія;
-
термінал заблоковано;
-
Квитанція НЕ роздрукувалася як слід, або квитанція пошкоджена при друку, або не до кінця надрукувався чек.
Коментарі
0 коментарів
Будь ласка, увійдіть, щоб залишити коментар.