Усунути помилки, які виникають на торговому терміналі Ingenico

Завдання

Усунути помилки, які виникають на пос-терміналі Ingenico. Перелік помилок терміналу. Виправити помилки, що виникли при роботі з терміналом Ingenico. Помилка на терміналі.

Рішення

Перелік помилок та їх рішення:

ошибка 109 У зв'язку з відсутністю оборотів по терміналу понад 90 днів, профіль автоматично блокується. Активація виконується протягом 30 хвилин в робочий час (з 9:00 до 18:00 з понеділка по п’ятницю) після звернення.
термінал заблокований зверніться до контакт-центру.
Немає зв'язку, не проводить операції, довго з'єднує, не виконує закриття дня, не виконано звірку Підсумків, немає мережі з хостом, відсутня сім карта, помилка "1" Перезавантажте термінал по живленню. Проведіть оплату на 1 грн або виконайте звірку або "Z отчет". Якщо не проходить — зверніться до контакт-центру.
немає ліцензії зверніться до контакт-центру.
Потрібна заміна сім-карти зверніться до контакт-центру, повідомте про помилку та від якого оператора встановлена сім-карта.
Нема сім-карти Перевірте коректність розташування сім-карти в слоті. Якщо карта розміщена вірно, зверніться до контакт-центру для оформлення заявки.
не друкує чеки

Перевірте наявність паперу в принтері терміналу (коректно встановлений папір в принтері — термостороною вгору) або замініть папір.
Якщо процедура не допомогла, зверніться до контакт-центру для оформлення заявки.

Не виходять чеки

Якщо термінал переносний, то він міг розрядитись. Підключіть його до зарядки та через 10-15 хвилин зробіть копію чека.

Якщо процедура не допомогла, зверніться до контакт-центру. для оформлення заявки.

Помилка
"Неправильна відповідь від центру авторизації"

Зверніться до контакт-центру для оформлення заявки.

Принтер друкує на папері з кольоровою смугою

Закінчується папір, необхідно замінити його.

Квитанція не роздрукувалась як слід; квитанція  пошкоджена при друку; не до кінця надрукувся чек

Зверніться до контакт-центру для оформлення заявки.

Термінал не реагує на карту.  Поломка рідера терміналу (чіпового або магнітного)

Якщо помилка по одній картці одного клієнта — рекомендуйте клієнту звернутись до банк-емітенту (кому належить карта).
Якщо це актуально для карт одного банку — рекомендуйте клієнту звернутись в банк-еквайєр (хто обслуговує термінал).
Якщо помилка виникає по всім карткам, зверніться на  гарячу лінію для оформлення заявки.

Не заданий головний ключ

Зверніться до контакт-центру для оформлення заявки.

код відмови 96 (на чеку)

Зверніться до контакт-центру для оформлення заявки.

Термінал не працює (не горить екран)

Перевірте:
- чи підключений термінал у робочу розетку;
- чи не висмикнутий кабель живлення з блоку живлення;
- чи є з'єднання роз'єму живлення на самому терміналі.

Якщо всі кабелі підключені коректно, але термінал все ж не працює, зверніться на  гарячу лінію для оформлення заявки.

Масова відсутність зв'язку при підключенні ethernet

Зверніться до контакт-центру для оформлення заявки.

помилка alert irruption

Зверніться до контакт-центру для оформлення заявки.

Помилилися при введенні суми

Якщо квитанція вже надрукована, то скасуйте операцію і зробіть операцію з потрібною сумою, буде два чека зі скасуванням + оплата.
Якщо ще не провели оплату — на екрані можна коригувати суму (жовтою кнопкою витерти некоректну суму, і ввести потрібну).

Надали послугу клієнту але термінал не працює і у клієнта немає готівки. Що робити?

Якщо на точці кілька терміналів — провести операцію на іншому терміналі.

Якщо є поруч банкомат — відправити клієнта знімати кошти. 

Інша інформація на екрані терміналу

Зверніться до контакт-центру для оформлення заявки.

 

 

На екрані терміналу AMOUNT 0,00EUR
"не підключено мережевий кабель"

Пов’язані статті

Як працювати із терміналом Ingenico?

Як працювати із терміналом Verifone?

Чи була ця стаття корисною?
1 з 4 вважають статтю корисною

Коментарі

0 коментарів

Будь ласка, увійдіть, щоб залишити коментар.