Усунути помилки, які виникають на торговому терміналі Ingenico

Завдання

Усунути помилки, які виникають на пос-терміналі Ingenico. Перелік помилок терміналу. Виправити помилки, що виникли при роботі з терміналом Ingenico. Помилка на терміналі.

Рішення

Перелік помилок та їх рішення:

ошибка 109 У зв'язку з відсутністю оборотів по терміналу понад 90 днів, профіль автоматично блокується. Активація виконується протягом 30 хвилин в робочий час (з 9:00 до 18:00 з понеділка по п’ятницю) після звернення.
термінал заблокований зверніться до контакт-центру.
Немає зв'язку, не проводить операції, довго з'єднує, не виконує закриття дня, не виконано звірку Підсумків, немає мережі з хостом, відсутня сім карта, помилка "1" Перезавантажте термінал по живленню. Проведіть оплату на 1 грн або виконайте звірку або "Z отчет". Якщо не проходить — зверніться до контакт-центру.
немає ліцензії зверніться до контакт-центру.
Потрібна заміна сім-карти зверніться до контакт-центру, повідомте про помилку та від якого оператора встановлена сім-карта.
Нема сім-карти Перевірте коректність розташування сім-карти в слоті. Якщо карта розміщена вірно, зверніться до контакт-центру для оформлення заявки.
не друкує чеки

Перевірте наявність паперу в принтері терміналу (коректно встановлений папір в принтері — термостороною вгору) або замініть папір.
Якщо процедура не допомогла, зверніться до контакт-центру для оформлення заявки.

Не виходять чеки

Якщо термінал переносний, то він міг розрядитись. Підключіть його до зарядки та через 10-15 хвилин зробіть копію чека.

Якщо процедура не допомогла, зверніться до контакт-центру. для оформлення заявки.

Помилка
"Неправильна відповідь від центру авторизації"

Зверніться до контакт-центру для оформлення заявки.

Принтер друкує на папері з кольоровою смугою

Закінчується папір, необхідно замінити його.

Квитанція не роздрукувалась як слід; квитанція  пошкоджена при друку; не до кінця надрукувся чек

Зверніться до контакт-центру для оформлення заявки.

Термінал не реагує на карту.  Поломка рідера терміналу (чіпового або магнітного)

Якщо помилка по одній картці одного клієнта — рекомендуйте клієнту звернутись до банк-емітенту (кому належить карта).
Якщо це актуально для карт одного банку — рекомендуйте клієнту звернутись в банк-еквайєр (хто обслуговує термінал).
Якщо помилка виникає по всім карткам, зверніться на  гарячу лінію для оформлення заявки.

Не заданий головний ключ

Зверніться до контакт-центру для оформлення заявки.

код відмови 96 (на чеку)

Зверніться до контакт-центру для оформлення заявки.

Термінал не працює (не горить екран)

Перевірте:
- чи підключений термінал у робочу розетку;
- чи не висмикнутий кабель живлення з блоку живлення;
- чи є з'єднання роз'єму живлення на самому терміналі.

Якщо всі кабелі підключені коректно, але термінал все ж не працює, зверніться на  гарячу лінію для оформлення заявки.

Масова відсутність зв'язку при підключенні ethernet

Зверніться до контакт-центру для оформлення заявки.

помилка alert irruption

Зверніться до контакт-центру для оформлення заявки.

Помилилися при введенні суми

Якщо квитанція вже надрукована, то скасуйте операцію і зробіть операцію з потрібною сумою, буде два чека зі скасуванням + оплата.
Якщо ще не провели оплату — на екрані можна коригувати суму (жовтою кнопкою витерти некоректну суму, і ввести потрібну).

Надали послугу клієнту але термінал не працює і у клієнта немає готівки. Що робити?

Якщо на точці кілька терміналів — провести операцію на іншому терміналі.

Якщо є поруч банкомат — відправити клієнта знімати кошти. 

Інша інформація на екрані терміналу

Зверніться до контакт-центру для оформлення заявки.

 

 

На екрані терміналу AMOUNT 0,00EUR
"не підключено мережевий кабель"

Також буде корисно

Як працювати із терміналом Ingenico?

Як працювати із терміналом Verifone?

Чи була ця стаття корисною?
3 з 12 вважають статтю корисною

Коментарі

0 коментарів

Будь ласка, увійдіть, щоб залишити коментар.