Створити зарплатну відомість в "Альфа-Бізнес Онлайн"

Завдання

Створити зарплатну відомість в "Альфа-Бізнес Онлайн"

Умова

  1. Модуль "Зарплата" відображається після погодження прав для роботи в ньому. Для підключення модуля зверніться до контакт-центру Альфа-Банку.
  2. Робота з зарплатною відомістю можлива при роботі з УЕП (ЕЦП), УЕП+смс. Якщо підписуєте документи за допомогою смс — функціонал недоступний.

Рішення

  1. Перейдіть в розділ "Зарплата", далі — "Зарплатні відомості" та натисніть "Створити відомість".1.jpg

  2. Заповніть усі поля заявки.
    Блок "Параметри відомості":
    – "Дата" — дата документу, заповнюється автоматично (за замовчуванням — дата операційного дня банку), її можна редагувати;
    – "№ відомості" — встановлюється автоматично, можна редагувати.2.jpg
    Блок "Компанія":
    - "Вид нарахування" — з випадаючого списку оберіть вид нарахування;
    - "Компанія" — виберіть зі списку найменування підприємства, для співробітників якого формується зарплатна відомість;
    - "Зарплатний проект" — оберіть з випадаючого списку ЗКП;
    - "Дата договору ЗКП" — прописується автоматично;
    - "Номер договору ЗКП" — вказується автоматично;
    - "Рахунок платника" — оберіть рахунок для списання коштів;
    - Чекбокс "Рахунок іншого банку" — увімкніть, якщо сума зарплатної відомості списується з рахунку іншого банку. Якщо опція відмічена, тоді поле "Рахунок платника" недоступне для заповнення.
    - "Транзитний рахунок" — індивідуальний транзитний рахунок підприємства, на який перераховуються кошти з рахунку платника для подальшого перерахування на рахунки співробітників (встановлюється автоматично);2_.jpg
  3. Для заповнення поля "Коментар":
    натисніть "Вибрати період оплати" 3.jpg

    Оберіть період оплати.

    4.jpg
    Якщо потрібен період виплати: місяць, перша половина місяця, друга половина місяця, то вкажіть місяць та рік. 4a.jpg
    Якщо потрібен період виплати, оберіть декілька місяців та вкажіть період, з якого місяця та року до якого місяця та року. 4b.jpg
    Після того, як вкажете необхідні параметри, поле "Коментар" заповниться автоматично. При необхідності ви можете його редагувати.  5.jpg

  4. Далі натисніть "Додати нарахування".6.jpg

  5. Вкажіть ПІБ співробітника (ІПН, номер рахунку підтягнеться автоматично). Вкажіть суму зарахування та натисніть "Зберегти".7.jpg

  6. При необхідності можете додати документи з оплати податків. Для цього натисніть відповідну кнопку та оберіть:
    - "Платіжне доручення" — якщо платіж вами підписаний, але ще банком не проведений;
    - "Проведений документ" — якщо платіж уже проведений банком;
    - "Сканкопія документа" — якщо оплату податків проводили через інший банк.8.jpg
  7. Натисніть "Підписати". Для збереження відомості натисніть "Зберегти без підпису".9.jpg

Корисні статті

Який транзитний рахунок вказувати при створенні зарплатної відомості?

В якому розмірі повинні бути оплачені податки при виплаті заробітної плати?

Контроль банку при виплаті заробітної плати

Як створити зарплатну відомість Web-iFOBS?

Як створити зарплатну відомість iFOBS (Win32)?

Чи була ця стаття корисною?
0 з 0 вважають статтю корисною

Коментарі

0 коментарів

Будь ласка, увійдіть, щоб залишити коментар.