Cтворити заявку на супроводження POS термінального обладнання через меню POS термінала

Завдання

Cтворити заявку на супроводження POS термінального обладнання через меню POS термінала

Умова

  • З 15.09.2021 реалізована "Червона кнопка" для діючих клієнтів з Торговим Еквайрингом із сервісною організацією "Принтек".
  • Сервіс "Червона кнопка" доступний на терміналах: V200T / V240m / VX520 / VX675 СО Printec.
  • Через робоче меню термінала можна створити заявку на:виклик інженера, замовлення паперу, перевірка зв'язку.

Рішення

Для створення заявки:

  1. Зайдіть у робоче меню термінала.                   __1.jpg 
  2. Оберіть меню "Сервіс" та натисніть "F3".           __2.jpg
  3. Оберіть "технічна підтримка".                            __3.jpg
  4. В залежності від потреби, оберіть відповідний пункт меню, наприклад, "Запит паперу". __4.jpg
  5. Введіть номер телефону, по якому можна зв'язатися з вашою торговою точкою (де фактично знаходиться термінал). Підтвердіть дію натиснувши на зелену кнопку.__5.jpg
  6. Далі роздрукується чек з номером заявки. На прикладі видно "Ваш запит вже прийнятий", це означає, що подібна заявка вже була оформлена на цьому терміналі і вона ще не оброблена. Таким чином неможливо подати дві однакові заявки по одному терміналу, потрібно дочекатись виконання першої і, при потребі, можна подавати ще одну такуж заявку.       __6.jpg

Корисні статті

Що входить у сервіс по обслуговуванню пос-терміналу?

Як підключити послугу "Чайові" за торговим еквайрингом?

На який термін можна встановити пос-термінал?

Чи була ця стаття корисною?
0 з 0 вважають статтю корисною

Коментарі

0 коментарів

Будь ласка, увійдіть, щоб залишити коментар.