Згенерувати КЕП через "Альфа-Бізнес Онлайн"

Завдання

Згенерувати КЕП через "Альфа-Бізнес Онлайн".

Умова

  • Генерація КЕП здійснюється через процедуру аварійного відновлення ключів у системі. 
  • Система підтримує апаратні сховища (USB-токен) типу SecureToken-338S та SecureToken-338M (компанії "Автор"). Якщо використовується USB-токен отриманий не в АТ "Альфа-Банк", його
    необхідно надати у відділення банку для налаштування.
  • КЕП може бути збережений:
    • у захищеному хмарному середовищі (мережевий криптомодуль “Гряда-301”);
    • у апаратному сховищі (USB-токен).
  • До обробки запиту, робота в системі буде неможлива (у випадку генерування нового ключа на той самий носій)

Рішення

  1. Зверніться до контакт-центру для призначення процедури аварійного відновлення ключів.
  2. Для генерації КЕП із збереженням у апаратному сховищі приєднайте USB-токен до персонального комп’ютера та встановіть "Агент підпису".
  3. Перейдіть за посиланням online.alfabank.ua та виберіть "Аварійне відновлення ключів".1.png
  4. Заповніть поля:
    - логін для входу в клієнт-банк;
    - пароль на вхід в систему;
    - аварійний пароль, який був призначений при дзвінку в контакт-центр.
    Після заповнення натисніть "Далі".2.png
  5. Для формування КЕП заповніть анкету. Поля відмічені "*" обов'язкові до заповнення. Дані анкети повинні співпадати з даними реєстраційної картки, яку вам нададуть заповнювати в банку. Вкажіть:
    тип сертифікату оберіть КЕП або УЕП
    Вибір типу "Кваліфікований електронний підпис" — доступно за умови приєднання до ПК USB-токену.
    Якщо в Заяві було обрано КЕП із збереженням у хмарному середовищі — система за замовчуванням встановить даний тип ключа.
    тип користувача

    Для ЮО:
    - виберіть ЮО.

    Для ФОП:
    - виберіть ФОП.

    Повне найменування власника сертифіката прописується автоматично
    Прізвище прописується автоматично
    Ім’я та по батькові

    прописується автоматично

    Місто вкажіть місто
    Область вкажіть область (необов'язково)
    Адреса вкажіть адресу
    Найменування організації вкажіть назву організації
    Підрозділ організації необов'язково
    Посада

    вкажіть посаду (на кого оформлюється сертифікат)

    ЕГРПОУ Для ЮО:
    - вкажіть код ЄДРПОУ підприємства.
    Для ФОП:
    - вкажіть ІПН ФОП.
    ІНН

    Для ЮО:

    - вкажіть ІПН фізичної особи (на кого о оформлюється сертифікат).

    Для ФОП:

    - вкажіть ІПН ФОП.

    Телефон

    вкажіть телефон (обов'язково для КЕП)

    E–mail

    вкажіть е–mail (обов'язково для КЕП)

    Ключова фраза блокування сертифіката

    вкажіть фразу, яку будете використовувати для блокування сертифікату

    Додаткові дані про підписувача необов'язково

    3.png

  6. У вікні аварійного відновлення ключів:
    При генерації КЕП із збереженням у апаратному сховищі (USB-токен) При генерації КЕП із збереженням у захищеному хмарному середовищі

    - придумайте пароль та вкажіть його у полі "Пароль до секретного ключа". Пароль до ключа КЕП має складатися лише з восьми символів, містити цифри і літери латинського алфавіту в нижньому і верхньому регістрі (заголовні, рядкові);
    - повторіть введення нового пароля до ключа КЕП у поле "Повторіть введення паролю";
    - оберіть тип пристрою зі списку "е.ключ чи смарт-карта Автор 338" (без слова носій) та натисніть "Готово".
    4.png5.png

    Для роботи з апаратним сховищем (USB-токеном) оновіть/установіть інсталяційні пакети бібліотек. Якщо бібліотеки не встановлені або застарілі, система запропонує встановити або оновити їх. Натисніть на посилання "Інсталяційний пакет web-бібліотеки для підпису".7.png

    Після успішної генерації ключа система запропонує роздрукувати сертифікат.
    Натисніть на "Друк".                          8.png

    - придумайте пароль та вкажіть його у полі "Пароль до секретного ключа";
    - повторіть введення пароля до ключа КЕП в поле "Підтвердження нового паролю";
    - натисніть "Генерувати".

    КЕП.png

    Після успішної генерації ключа система запропонує зберегти сертифікат відкритої частини ключа для подальшого друку та надання у відділення банку. Для цього натисніть "Зберегти":КЕП1.png

  7. Заповніть роздрукований сертифікат та передайте до банку протягом 10 робочих днів. Без надання в банк роздрукованого та оформленого сертифікату запит не буде активований банком та робота в системі буде не можлива. 
  8. Після того, як запит буде активований банком, увійдіть у систему.

Корисні статті

Втратив/пошкодив eToken, що робити?

Виконати перший вхід та генерацію ключа КЕП на eToken

Які сервіси та послуги пропонує виконати дистанційно "Альфа-Бізнес Онлайн"?

Чи була ця стаття корисною?
0 з 0 вважають статтю корисною

Коментарі

0 коментарів

Будь ласка, увійдіть, щоб залишити коментар.