Запитання
Як дати дозвіл на підключення до свого комп'ютера співробітнику банка? Як організувати підключення співробітника банку до комп'ютера клієнта? Як налаштувати сеанс підтримки для отримання консультації по роботі в програмі на комп'ютері?
Умова
Банк надає сервіс підключення для отримання клієнтами консультацій при необхідності демонстрації відповідного вікна програми, наприклад, налаштування клінт-банку, супроводження для заповнення заявки або в інших складних ситуаціях. Використовуємо захищені канали зв'язку. Ви (кліієнт) самостійно визначаєте вікно ПО, до якого надається доступ для перегляду.
У співробітника банку доступ виключно до перегляду без можливостей внесення будь-яких змін.
Відповідь
- Співробітник контакт-центру надішле лист-запрошення на сеанс роботи Remote Support на вашу електрону скриньку.
- Перейдіть за посиланням у листі, внесіть дані для підключення до сеансу підтримки.
- Підтвердіть запит на відеозапис сеансу.
- Підтвердіть запит на перегляд вашої програми.
- Виберіть з переліку ту програму, яка буде доступна для перегляду співробітнику банка. Натисніть "Совместный доступ".
- Якщо в ході сеансу необхідно змінити програму, яку бачить співробітник, виберіть у вікні "Совместный доступ к приложению" нову програму.
- Після отриманної консультації, сеанс віддаленного підключення буде завершено.
Корисні статті
Які сервіси та послуги пропонує виконати дистанційно "Альфа-Бізнес Онлайн"?
Коментарі
0 коментарів
Будь ласка, увійдіть, щоб залишити коментар.