Як дозволити підключення до свого комп'ютера співробітнику банка?

Запитання

Як дати дозвіл на підключення до свого комп'ютера співробітнику банка? Як організувати підключення співробітника банку до комп'ютера клієнта? Як налаштувати сеанс підтримки для отримання консультації по роботі в програмі на комп'ютері?

Умова

Банк надає сервіс підключення для отримання клієнтами консультацій при необхідності демонстрації відповідного вікна програми, наприклад, налаштування клінт-банку, супроводження для заповнення заявки або в інших складних ситуаціях. Використовуємо захищені канали зв'язку. Ви (кліієнт) самостійно визначаєте вікно ПО, до якого надається доступ для перегляду.  

У співробітника банку доступ виключно до перегляду без можливостей внесення будь-яких змін.

Відповідь

  1. Співробітник контакт-центру надішле лист-запрошення на сеанс роботи Remote Support на вашу електрону скриньку.20.png
  2. Перейдіть за посиланням у листі, внесіть дані для підключення до сеансу підтримки.21.png
  3. Підтвердіть запит на відеозапис сеансу.22.png
  4. Підтвердіть запит на перегляд вашої програми.23.png
  5. Виберіть з переліку ту програму, яка буде доступна для перегляду співробітнику банка. Натисніть "Совместный доступ".21.png
  6. Якщо в ході сеансу необхідно змінити програму, яку бачить співробітник, виберіть у вікні "Совместный доступ к приложению" нову програму.22.png
  7. Після отриманної консультації, сеанс віддаленного підключення буде завершено.

Корисні статті

Які сервіси та послуги пропонує виконати дистанційно "Альфа-Бізнес Онлайн"?

Чи була ця стаття корисною?
0 з 0 вважають статтю корисною

Коментарі

0 коментарів

Будь ласка, увійдіть, щоб залишити коментар.