Запитання
Що робити, якщо після входу в клієнт-банк виникло повідомлення про проходження ідентифікації? Які дії, якщо при вході в клієнт-банк з'явилося повідомлення про вимогги пройти повторну ідентифікацію на вимогу НБУ?
Відповідь
Після входу до клієнт-банку може з'являтися повідомлення:
![]() |
Це означає, що до вказаної дати вам потрібно пройти повторну ідентифікацію НБУ. Якщо цього не зробити вчасно, то ваші рахунки можуть бути заблокованими. |
![]() |
Це означає, що ви не пройшли вчасно повторну ідентифікацію НБУ. Таке повідомлення буде з'являтися кожний день, поки ви не пройдете повторну ідентифікацію НБУ. Виконайте вимогу, щоб раунки не були заблоковані. |
Корисні статті
Навіщо проходити повторну ідентифікацію?
Завантажити документи для проходження повторної ідентифікації НБУ через "Альфа-Бізнес Онлайн"
Коментарі
0 коментарів
Будь ласка, увійдіть, щоб залишити коментар.