При вході в клієнт-банк з'явилося повідомлення про проходження ідентифікації. Що робити?

Запитання

Що робити, якщо після входу в клієнт-банк виникло повідомлення про проходження ідентифікації? Які дії, якщо при вході в клієнт-банк з'явилося повідомлення про вимогги пройти повторну ідентифікацію на вимогу НБУ?

Відповідь

Після входу до клієнт-банку може з'являтися повідомлення:

МБО1.png

Це означає, що до вказаної дати вам потрібно пройти повторну ідентифікацію

Якщо цього не зробити вчасно, то ваші рахунки можуть бути заблокованими.

МБО2.png

Це означає, що ви не пройшли вчасно повторну ідентифікацію НБУ. Таке  повідомлення буде з'являтися кожний день, поки ви не пройдете повторну ідентифікацію. Виконайте вимогу, щоб раунки не були заблоковані. 

 

Корисні статті

Навіщо проходити повторну ідентифікацію?

Завантажити документи для проходження повторної ідентифікації через "Альфа-Бізнес Онлайн"

Чи була ця стаття корисною?
0 з 0 вважають статтю корисною

Коментарі

0 коментарів

Будь ласка, увійдіть, щоб залишити коментар.