Що робити, якщо при вході в клієнт-банк виникло повідомлення про проходження ідентифікації?

Запитання

Що робити, якщо після входу в клієнт-банк виникло повідомлення про проходження ідентифікації?

Відповідь

Після входу до клієнт-банку може виникати повідомлення:

МБО1.png

Це означає, що до вказаної дати вам потрібно пройти повторну ідентифікацію НБУ

Якщо цього не зробити вчасно, то ваші рахунки можуть бути заблокованими.

МБО2.png

Це означає, що ви не пройшли вчасно повторну ідентифікацію НБУ. Таке  повідомлення буде з'являтися кожний день, поки ви не пройдете повторну ідентифікацію НБУ

 

Корисні статті

Навіщо проходити повторну ідентифікацію?

Завантажити документи для проходження повторної ідентифікації НБУ через "Альфа-Бізнес Онлайн"

Чи була ця стаття корисною?
0 з 0 вважають статтю корисною

Коментарі

0 коментарів

Будь ласка, увійдіть, щоб залишити коментар.