Підключити послугу "чайові" по торговому еквайрингу

Завдання

Підключити послугу "Чайові" по торговому еквайрингу. Оплатити чайові через POS-термінал. Отримати консультацію щодо послуги "Чайові". Дізнатися тарифи та строки зарахування чайових.

Умова

  • Для підключення і використання послуги необхідний поточний рахунок в гривні Альфа-Банку. 
  • Плати за підключення та щомісячне обслуговування немає.

Рішення

Підключіть послугу до нового POS-терміналу у вашому особистому кабінеті:
- Замовити підключення торгового еквайрингу в "Мій бізнес Online";
- Замовити підключення торгового еквайрингу у "Альфа-Бізнес Онлайн".

Або підключіть послугу до діючого терміналу в особистому кабінеті "Альфа–Бізнес Онлайн", "Мій бізнес Online" чи у відділенні.

Для використання послуги:

  1. Після оплати основного замовлення, в опції POS-терміналу "Хочете залишити чайові?" натисніть "Так".
  2. Введіть персональний чотирьохзначний код офіціанта (присвоюється кожному офіціанту після реєстрації).
  3. Оберіть варіант оплати: фіксований процент закладу чи "Інша сума" на розсуд клієнта.
  4. Проведіть оплату банківською карткою чи платіжним пристроєм NFC (годинник, телефон, кільце і т.д). 
  5. Після оплати офіціант отримає смс з сумою чайових.

Чайові зараховуються на платіжну картку, яку офіціант вкаже в онлайн-кабінеті. Картка може бути оформлена в будь-якому банку України.

Строки зарахування коштів — на наступний день.

Комісія за зарахування коштів на картку офіціанта  — 5%, мінімум 3 грн.

Для управління і консультацій щодо послуги "Чайові" (генерація QR-кодів на кожного офіціанта, отримання результатів опитування клієнтів щодо якості обслуговування і т.д.) звертайтесь на лінію підтримки IPay за номером лінії підтримки 0800 60 11 60 або +38 044 502 11 60 або напишіть на електронну пошту help@ipay.ua.

Корисні статті

Сплатити чайові за QR-кодом

Робота з особистим кабінетом адміністратора для отримання чайових

Робота із особистим кабінетом офіціанта для отримання чайових

Підключити додатковий POS–термінал на торгову точку

 

Чи була ця стаття корисною?
1 з 1 вважають статтю корисною

Коментарі

0 коментарів

Будь ласка, увійдіть, щоб залишити коментар.