Помилка "Сертифікат пошкоджений або не може бути використаний" при вході в IFOBS (Win 32) або Web.iFOBS. Що робити?

Проблема

Помилка "Сертифікат пошкоджений або не може бути використаний" при вході в IFOBS (Win 32) або Web.iFOBS. Що робити?

Рішення

Якщо при вході в клієнт-банк виникає помилка:_______.png

IFOBS (Win 32) Web.iFOBS з eToken 
1. Перевірте чи правильний ключ ви обираете.

2. Видаліть локальне сховище сертифікатів Certificates and CRLs. Для цього очистіть вміст папки (за замовчуванням сховище знаходиться за шляхом c:\AlfaBank\Certificates and CRLs\ або в папці в якій встановлений IFOBS (Win 32).

3. Виконайте повторну синхронізацію даних з банком.

2. Перезапустіть "ІІТ Користувач ЦСК-1. Управління агентом підпису" (виконайте "зупинити/запустити")

3. Перезапустіть браузер.

Корисні статті

Запустити програму "ІІТ Користувач ЦСК-1. Управління агентом підпису" для Web-iFOBS

Що можна виконати дистанційно у Web-iFOBS?

Знайти папку з iFOBS на комп'ютері

 

Чи була ця стаття корисною?
27 з 52 вважають статтю корисною

Коментарі

0 коментарів

Будь ласка, увійдіть, щоб залишити коментар.