Звернутися через чат "Альфа-Бізнес Онлайн" до співробітника банку

Завдання

Скористатися чатом "Альфа-Бізнес Онлайн". Звернутися у банк через чат. Звернутися до співробітника служби підтримки  через чат "Альфа-Бізнес Онлайн". Задати запитання співробітнику банку дистанційно.

Умова

  • У чаті надаємо повну консультацій щодо продуктів банку, роботи клієнт-банку, тарифів РКО, бронюванню готівки, консультації по бізнес та корпоративних картках і багатьох інших питань.
  • У режимі реального часу консультуємо з 9:00 до 18:00 у робочі дні.

Рішення

Чат для банку — пріоритетний канал підтримки клієнтів. Ми перетворили чат із простої техпідтримки на одну з ключових конкурентних переваг банку! 

Для початку діалогу в чаті:

  1. Зайдіть у "Альфа-Бізнес Онлайн".
  2. Натисніть у правому верхньому куті кнопку підтримки. 2.png
  3. Натисніть "Чат" та у вікні напишіть ваше запитання. Співробітник відповідає у режимі реального часу.78f34c60-7bde-42c3-b067-12c1782ee7c2.PNG
  4. Напишіть у новому вікні своє запитання.             діалог.png
  5. Якщо діалогове вікно завантажено у неробочий час, то:
    - скористайтеся базою знань — натисніть "Задайте Ваше питання";
    - або напишіть листа в банк — натисніть "Електронний лист" і в листі вкажіть дані організації, ваше запитання, контактний номер телефону. Співробітник банку вам передзвонить у робочий час.                                                                             чатУ.png
  6. Після завершення діалогу, будь ласка, пройдіть опитування.оценка.png

Корисні статті

Які сервіси та послуги пропонує виконати дистанційно "Альфа-Бізнес Онлайн"?

Як користуватися Базою знань?

Чи була ця стаття корисною?
5 з 9 вважають статтю корисною

Коментарі

0 коментарів

Будь ласка, увійдіть, щоб залишити коментар.