Як скористатися чатом "Альфа-Бізнес Онлайн"?
Запитання
Як скористатися чатом "Альфа-Бізнес Онлайн"?
Умова
- У чаті проводимо розширенний перелік консультацій щодо продуктів банку, роботи клієнт-банку, тарифів РКО, бронюванню готівки, консультації по бізнес та корпоративних картках і багатьох інших питань.
- У режимі реального часу консультуємо з 9:00 до 18:00 у робочі дні.
Відповідь
Чат для банку — пріоритетний канал підтримки клієнтів. Ми перетворили чат із простої техпідтримки на одну з ключових конкурентних переваг банку!
Для початку діалогу в чаті:
- Зайдіть у "Альфа-Бізнес Онлайн".
- Натисніть у правому верхньому куті кнопку підтримки.
-
Натисніть "Чат" та у вікні напишіть ваше запитання. Співробітник відповідає у режимі реального часу.
- Напишіть у новому вікні своє запитання.
- Якщо діалогове вікно завантажено у неробочий час, то:
- скористайтеся базою знань — натисніть "Задайте Ваше питання";
- або напишіть листа в банк — натисніть "Електронний лист" і в листі вкажіть дані організації, ваше запитання, контактний номер телефону. Співробітник банку вам передзвонить у робочий час. - Після завершення діалогу, будь ласка, пройдіть опитування.
Корисні статті
Які сервіси та послуги пропонує виконати дистанційно "Альфа-Бізнес Онлайн"?
Чи була ця стаття корисною?
2 з 3 вважають статтю корисною
Коментарі
0 коментарів
Будь ласка, увійдіть, щоб залишити коментар.