Заповнити реєстраційну картку для отримання КЕП через "Мій бізнес Online"

Завдання

Заповнити реєстраційну картку на КЕП через "Мій бізнес Online".

Умова

  • Дані в реєстраційній картці мають співпадати з даними анкети, яка буде заповнюватися при генерації КЕП (якщо будуть розбіжності, то сертифікат банком не буде обробленим).
  • Заявка повинна бути підписана керівником та користувачі, які вказані у реєстраційні картці повинні вже бути користувачами клієнт-банку.
  • Відсутня можливість підключення КЕП користувачу до "Єдиного вікна" (до моменту реалізації такої можливості).
  • Заяви, подані клієнтом до 16:00 обробляються день в день, після 16:00 — на наступний день.

Рішення

  1. Створіть заявку на замовлення послуги — Замовити послугу через "Мій бізнес Online".
  2. Оберіть в полі "Продукт/послуга" — "Інші послуги", а в "Деталі" — "Реєстраційна картка для КЕП ЮО" або "Реєстраційна картка для КЕП ФОП".
  3. Заповніть шаблон заявки оберіть із списку або вкажіть:
    - назву ЮО/ФОП;
    - код ЮО/ФОП;
    - юридичну адресу, згідно ЄДР;
    - ПІП підписанта;
    - РНОКПП (ІПН) підписанта;
    - паспорт (номер та серію, за наявністю);
    - номер мобільного телефона;
    - e-mail;
    - слово-пароль для голосової автентифікації (для блокування або скасування КЕП);
    - питання, яке допоможе згадати слово-пароль;
    - відмідьте місце зберігання КЕП (або на етокен або у хмарному сховищі на гряді);
    - пропишіть обмеження для використання КЕП (при наявності);
    - поставте відмітку "Сформувати кваліфікований сертифікат електронної печатки";
    - посаду, дату, ПІП підписанта. 
    РК1.png
  4. Підпишіть заявку, щоб відправити її в банк. 

Корисні статті

Які сервіси та послуги можна виконати дистанційно в "Мій бізнес Оnline"?

Як заблокувати або скасувати КЕП?

Чи була ця стаття корисною?
0 з 0 вважають статтю корисною

Коментарі

0 коментарів

Будь ласка, увійдіть, щоб залишити коментар.