Заповнити реєстраційну картку для отримання КЕП через "Мій бізнес Online"
Завдання
Заповнити реєстраційну картку на КЕП через "Мій бізнес Online".
Умова
- Дані в реєстраційній картці мають співпадати з даними анкети, яка буде заповнюватися при генерації КЕП (якщо будуть розбіжності, то сертифікат банком не буде обробленим).
- Заявка повинна бути підписана УЕП керівника та користувачі, які вказані у реєстраційні картці повинні вже бути користувачами клієнт-банку.
- Відсутня можливість підключення КЕП користувачу до "Єдиного вікна" (до моменту реалізації такої можливості).
- Заяви, подані клієнтом до 16:00 обробляються день в день, після 16:00 — на наступний день.
Рішення
- Створіть заявку на замовлення послуги — Замовити послугу через "Мій бізнес Online".
- Оберіть в полі "Продукт/послуга" — "Інші послуги", а в "Деталі" — "Реєстраційна картка для КЕП ЮО" або "Реєстраційна картка для КЕП ФОП".
- Заповніть шаблон заявки оберіть із списку або вкажіть:
- назву ЮО/ФОП;
- код ЮО/ФОП;
- юридичну адресу, згідно ЕДР;
- ПІП підписанта;
- РНОКПП (ІПН) підписанта;
- паспорт (номер та серію, за наявністю);
- номер мобільного телефона;
- e-mail;
- слово-пароль для голосової автентифікації (для блокування або скасування КЕП);
- питання, яке допоможе згадати слово-пароль;
- відмідьте місце зберігання КЕП (або на етокен або у хмарному сховищі на гряді);
- пропишіть обмеження для використання КЕП (при наявності);
- поставте відмітку "Сформувати кваліфікований сертифікат електронної печатки";
- посаду, дату, ПІП підписанта. - Підпишіть заявку, щоб відправити її в банк.
Корисні статті
Які сервіси та послуги можна виконати дистанційно в "Мій бізнес Оnline"?
Чи була ця стаття корисною?
0 з 0 вважають статтю корисною
Коментарі
0 коментарів
Будь ласка, увійдіть, щоб залишити коментар.