Усунути помилки, які виникають на POS-терміналі

Завдання

Усунути помилки, які виникають на POS-терміналі.

Рішення

Перелік помилок, та їх рішення:

РАХ

POS-термінал видає повідомлення на екран або чек:
- робочий ключ відсутній або не коректний;
- помилка маскування;
- хибний МАС;
- майстер ключ відсутній або не коректний;
- код відповіді — 904.

Виконайте адміністративну операцію "Завантаження Ключів":
- натисніть клавішу "0" і підтвердіть блокування терміналу зеленою клавішею;
- після того, як висвітиться на екрані напис "Термінал заблоковано" — натисніть зелену клавішу і введіть номер касира 00 та пароль 181087;
- натисніть MENU на екрані, виберіть операцію "Завантаження ключів" і виконайте "Майстер ключ".
- після успішного завантаження ключів натисніть Menu, оберіть пункти "Касири"/"Реєстрація касира" та введіть номер касира 01 та пароль 000000.

POS-термінал видає повідомлення на екран або чек:
- не працює термінал;

- не приймає картки;
- не читаються безконтактні картки;
- час від часу пише "помилка виконання".

Для початку проведіть на терміналі оновлення параметрів з сервером. Виконайте послідовно на терміналі:
- натисніть MENU на екрані і виконайте операцію "Звірка підсумків";
- натисніть "0" і підтвердіть блокування терміналу зеленою клавішею;
- після того, як висвітиться на екрані "Термінал заблоковано", натисніть зелену клавішу і введіть номер касира 00 та пароль 181087;
- натисніть MENU, виберіть операцію "Завантаж. терміналу". Почекайте поки термінал оновиться.

Помилка 109.

У зв'язку з відсутністю оборотів по терміналу понад 90 днів, профіль автоматично блокується. Активація виконується протягом 30 хвилин в робочий час (з 9:00 до 18:00 з понеділка по п’ятницю) після звернення до контакт-центру.

Помилка 920.

Помилка обробки ПІН коду. Повторіть ще раз введення коду.

Термінал перестав реагувати на команди від каси.

Рекомендуємо перезавантажити термінал. Якщо це не дало результату, тоді зверніться до контакт-центру.

Попередження: "Помилка виконання операції спробуйте чіп.магніт".

Таке попередження може означати:
- картку/пристрій приклали не до екрану терміналу, а до якоїсь іншої його частини (наприклад, до боксу з папером);
- картку/пристрій забрали від терміналу дуже швидко.
Рекомендуємо повторити операцію.

Термінал виконував операцію і вивів повідомлення "Останню операцію буде відмінено" після чого успішно виконав автовідміну. А у клієнта прийшла смс, що з його рахунку списано кошти.

Така ситуація виникає в тих випадках, коли термінал сформував запит у банк, відправив його на процесінг і в цей час зник зв'язок з банком. Термінал не отримав відповідь від банку і не знає списалися гроші з клієнта чи ні. Власнику картки через деякий час прийде смс, що гроші на рахунку розблоковано.

Термінал виводить повідомлення: "S/N:123-123-123 Термін дії ліцензії закінчився. Завантаж. параметрів ввести ліцензію".

Термінал давно не оновлював параметри і не завантажив актуальну ліцензію.
Виберіть на екрані пункт "Завантаж.параметрів" і дочекайтесь поки термінал оновить ліцензію. Якщо після спроби оновити ліцензію термінал повернувся до цього ж повідомлення, тоді зверніться до контакт-центру.

Термінал час від часу під час виконання фінансової операції друкує чек з повідомленням: "Помилка виконання" Проблема зі зв'язком.
Перезавантажте термінал за живленням — вимкніть його з розетки і ввімкніть.
Фінансову операцію почніть проводити тільки після того, як на екрані з'явиться антена з рівнем сигналу GSM покриття оператора, якщо термінал працює по GPRS.
Якщо не допомогло, тоді зверніться до контакт-центру.

Термінал виводить на екран: "Очікування ККМ".

Термінал налаштовано на роботу з зовнішніми системами (касові апарати). Це повідомлення свідчить про те, що термінал в робочому стані та очікує команди від каси.

Повідомлення терміналу: "База переповнена".

Виконайте адміністративну операцію "Банківські"/"Звірка підсумків".
Для проведення операції вибираєте на екрані Menu  — "Звірка підсумків". Пройде зв’язок з банком та надрукується відповідний чек.

Термінал "завис" не реагує на натискання клавіш.

Фізично вимкнути і ввімкнути термінал.
Якщо перезавантаження не допомогло, потрібне втручання сервісного інженера — зверніться до контакт-центру.

Термінал, що працює у торговій точці на екрані пише: "Термінал блоковано".

Якщо на терміналі натиснути клавішу 0, на екран буде виведено запит "Блокувати термінал Так/Ні". Коли користувач натисне Enter — термінал заблокується.
Для розблокування натисніть Enter (зелену кнопку), введіть номер касира 01, потім знову Enter і пароль касира 000000 та підтвердіть через Enter. Термінал повернеться в головне меню з переліком фінансових операцій.

Попередження: "Увага! Триває завантаження даних не вимикайте живлення".

Таке повідомлення виводиться на екран, коли термінал виконує процедуру оновлення ПЗ і параметрів. Всі термінали мережі банку запрограмовані щодоби в нічний час автоматично виконувати оновлення. Ця процедура може зайняти від 1–5 хв., залежно від об’єму оновлення, яке має завантажитись.
Рекомендуємо почекати ці кілька хвилин, поки термінал сам перезавантажиться. Після цього можна проводити фінансові операції.

Не заряджається POS-термінал.

Якщо причина очевидна: пошкоджено провід, блок живлення, роз’єм для підключення кабеля, тоді зверніться до контакт-центру. для оформляється заявка.

Термінал з акумулятором PAX S920 повільно друкує принтер.

Необхідно поставити термінал на зарядку (термінал почне друкувати тільки досягши 30–40% заряду).
Рекомендуємо тримати заряд терміналу не нижче 50%.

Принтер терміналу погано друкує чеки. Не видно що надруковано.

Декілька причин:
- зламано принтер або забруднено пилом від паперу;
- погано притиснута кришка принтера;
- розряджено акумулятор (якщо термінал S920);
- папір вставлений не тією стороною.
Якщо процедура не допомогла, зверніться до контакт-центру для оформлення заявки.

 

Verifone

Помилка 109.

У зв'язку з відсутністю оборотів по терміналу понад 90 днів, профіль автоматично блокується. Активація виконується протягом 30 хвилин в робочий час (з 9:00 до 18:00 з понеділка по п’ятницю) після звернення до контакт-центру.

Помилка 58.

Помилка винакає у випадку, якщо звірка не виконувалась протягом трьої днів і більше термінал блокується.  Зверніться до контакт-центру для оформлення заявки.

POS-термінал видає повідомлення на екран або чек:
- Немає зв'язку чи не проводиться операції;
- довго проходить з'єднання;
- не виконується закриття дня або з'єднання;
- не виконується звірка підсумків;
- немає мережі з хостом;
- відсутня сім карта;
- помилка — 1, немає мережі на всех терміналах.

Потрібно:
- перезавантажити термінал по живленню;
- виконати перевірку зв'язку (тест зв'язку) або звірку, або "Звірка підсумків";
- якщо процедура не допомогла, зверніться до контакт-центру для оформлення заявки.

 

Ingenico

Немає зв'язку, не проводить операції, довго з'єднує, не виконує закриття дня, не виконано звірку Підсумків, немає мережі з хостом, відсутня сім карта, помилка "1".

Перезавантажте термінал по живленню. Проведіть оплату на 1 грн або виконайте звірку або "Звірка підсумків". Якщо не проходить — зверніться до контакт-центру.

Помилка 109

У зв'язку з відсутністю оборотів по терміналу понад 90 днів, профіль автоматично блокується. Активація виконується протягом 30 хвилин в робочий час (з 9:00 до 18:00 з понеділка по п’ятницю) після звернення до контакт-центру.

Принтер терміналу погано друкує чеки. Не видно що надруковано.

Перевірте наявність паперу в принтері терміналу (коректно встановлений папір в принтері — термостороною вгору) або замініть папір.
Якщо процедура не допомогла, зверніться до контакт-центру для оформлення заявки.

Не виходять чеки.

Якщо термінал переносний, то він міг розрядитись. Підключіть його до зарядки та через 10–15 хвилин зробіть копію чека.
Якщо процедура не допомогла, зверніться до контакт-центру. для оформлення заявки.

Принтер друкує на папері з кольоровою смугою.

Закінчується папір, необхідно замінити його.

Термінал не реагує на карту.  Поломка рідера терміналу (чіпового або магнітного).

Якщо помилка по одній картці одного клієнта — рекомендуйте клієнту звернутись до банк-емітенту (кому належить карта).
Якщо це актуально для карт одного банку — рекомендуйте клієнту звернутись в банк-еквайєр (хто обслуговує термінал).
Якщо помилка виникає по всім карткам, зверніться на  гарячу лінію для оформлення заявки.

Термінал не працює (не горить екран).

Перевірте:
- чи підключений термінал у робочу розетку;
- чи не висмикнутий кабель живлення з блоку живлення;
- чи є з'єднання роз'єму живлення на самому терміналі.
Якщо всі кабелі підключені коректно, але термінал все ж не працює, зверніться на  гарячу лінію для оформлення заявки.

Помилилися при введенні суми.

Якщо квитанція вже надрукована, то скасуйте операцію і зробіть операцію з потрібною сумою, буде два чека зі скасуванням + оплата.
Якщо ще не провели оплату — на екрані можна коригувати суму (жовтою кнопкою витерти некоректну суму, і ввести потрібну).

Надали послугу покупцю але термінал не працює і у клієнта немає готівки. Що робити?

Якщо на точці кілька терміналів — провести операцію на іншому терміналі.
Якщо є поруч банкомат — відправити клієнта знімати кошти. 

Зверніться до контакт-центру для оформлення заявки, якщо у вас:
- помилка 109;
- потрібна заміна сім-карти або немає сім-карти;
- на екрані термінала AMOUNT 0,00EUR;
- помилка "не підключено мережевий кабель";
- помилка "Неправильна відповідь від центру авторизації";
- помилка "Не заданий головний ключ";
- помилка "Массовое отсутствие связи при подключении ethernet";
- помилка alert irruption;
- код відмови 96 (на чеку);
- відсутня ліцензія;
- квитанція НЕ роздрукувалася як слід, або квитанція пошкоджена при друку, або не до кінця надрукувався чек;
- необхідно змінити час виконання автоматичної "Звірки підсумків";
- питання щодо того чи пройшла операція, чи чому не приходять гроші на рахунок ФОП і т.і.
- термінал завис, виконуючи фінансову операцію. Повідомлення на чек: "Останню операцію буде відмінено";
- не заряджається POS-термінал.

Корисні статті

Які види POS-терміналів надає банк?

Контакти сервісної організації з питань обслуговування POS-терміналів

Android POS-термінал. Підключення та умови супроводження

Переналаштувати термінал Verifone VX520 з GPRS на Ethernet

Чи була ця стаття корисною?
0 з 3 вважають статтю корисною

Коментарі

0 коментарів

Будь ласка, увійдіть, щоб залишити коментар.