Робота з терміналом РАХ

Завдання

Робота із терміналом РАХ. Виконати налаштування терміналу. Провести операцію розрахунку. Друк копії квитанції. Провести операцію повернення. Скасувати операцію через термінал. Закрити день у терміналі. Перезавантажити торговельний термінал. Перевірити кількість чеків у терміналі.

Рішення

За допомогою терміналу РАХ ви можете:

- провести оплату;
скасувати операцію;
- провести операцію повернення через термінал; 
- надрукувати копію чеку;
- звірка підсумків;
- перевірка з'єднання;
- звіти;
- оновлення параметрів і ПЗ;
- завантажити ключі;
- перезавантажити термінал;
- надрукувати чек клієнту;

- усунути помилки, які виникають на POS-терміналі.

 

Детальніше:

Провести оплату:

Виберіть "оплата" та введіть суму операції за допомогою цифрової клавіатури. Підтвердіть суму натиснувши Enter (зелена кнопка). Редагування суми виконується натисканням Clear (жовта кнопка).

Для карт з магнітною смугою:
- проведіть картку через зчитувач для карт з магнітною смугою. Карту необхідно орієнтувати відповідно до вказівок на корпусі терміналу. (Магнітна смуга повинна розташовуватися знизу, з лівого боку).
- у разі виникнення повідомлення "ПОМИЛКА ЧИТАННЯ КАРТИ" повторіть операцію зчитування карти. Після того, як термінал зчитає з картки її номер і термін дії, він виведе цю інформацію на екран. Звірте цю інформацію з тим, що зображено на картці. Якщо інформація співпадає —  натисніть зелену клавішу Enter. Якщо номер на картці і номер на екрані терміналу відрізняються, то натисніть червону клавішу і відмовте у проведенні операції по цій картці.

Для карток з чіпом:
- вставте картку з мікропроцесором (чіп) в зчитувач карт, тримаючи чіпом вгору від себе.

Для безконтактних карт (Visa PayWave/Masterсard PayPass):
- після того, як над екраном терміналу почне світитись крайній лівий світловий індикатор, прикладіть безконтактну картку до екрану терміналу.

Свідченням того, що дані з картки були успішно зчитані буде короткий звуковий сигнал. Якщо термінал не зміг зчитати дані з карти, на екрані буде виведено відповідне попередження.

Скасувати операцію:

  1. Виберіть на терміналі "Відміна операції".
  2. Введіть номер квитанції (чеку), підтвердіть натиснувши Enter.
  3. Проведіть зчитування платіжного засобу (платіжної картки або пристрою з NFC-технологією).
  4. Термінал проведе виконання операції та надрукує відповідний чек.

Провести операцію повернення через термінал:

  1. Виберіть на терміналі "Повернення" та введіть суму повернення (сума вводиться у копійках. Наприклад, для введення 100 грн. потрібно набрати 1 0 0 0 0. Редагування суми виконується натисканням Clear (жовта кнопка).
  2. Виконайте зчитування платіжного засобу (картки або NFC-пристрою).
  3. Введіть почергово код авторизації, а потім номер посилання (RRN) з чеку. Після кожної дії натисніть Enter. Відбудеться зв’язок з банком та надрукується відповідний чек.

Надрукувати копію чека:

  1. Натисніть на екрані або на клавіатурі Menu та оберіть "Копія чека" або натисніть на клавіатурі FUNK. На екрані буде відображено поле для вводу номеру чека, копію якого потрібно роздрукувати.
  2. Якщо ввести номер чека і натиснути Enter — надрукується копія квитанції (чека) за номером.

Звірка підсумків:

Операція може виконуватись в 2 режимах: автоматично і вручну:
- для ручного режиму оберіть на екрані або на клавіатурі Menu, далі "Звірка підсумків". Відбудеться зв’язок з банком та надрукується відповідний чек;
- автоматично термінал виконує операцію "Звірка підсумків" о тій годині, яку було вказано в налаштуваннях терміналу, коли його створювали за заявкою банка.
Також термінал автоматично виконає "Звірку підсумків" у нічний час (перед тим, як виконувати щодобове автоматичне оновлення параметрів і ПЗ).

Перевірка з'єднання:

Операція застосовується для того, щоб перевірити чи є у термінала зв'язок з процесінговим центом/банком.
Для проведення операції виберіть на екрані або на клавіатурі Menu, далі "Перевірка з'єднання". Відбудеться зв'язок з банком та надрукується відповідний чек.
Якщо перевірка пройшла успішно, то на чеку буде "Операцію виконано" — у термінала працює зв'язок з банком.
Якщо перевірка пройшла не успішно, то на чек буде "Операцію не виконано" — у термінала проблеми з комунікаціями та зв'язком.

Звіти:

  1. Виберіть на екрані чи клавіатурі пункт Menu, далі ""Звіти".
  2. Клавішами у вигляді стрілок вгору та вниз оберіть необхідний звіт:
    - короткий звіт;
    - повний звіт;
    - копія звірки підсумків;
    - копія повного звіту.
    Після вибору та натискання Enter (зелена кнопка) термінал надрукує відповідний звіт.

Оновлення параметрів і програмного забезпечення:

Завантаження терміналу може виконуватись в 2 режимах: автоматично і вручну.
Для ручного режиму:
- на терміналі натисніть клавішу MENU і виконайте операцію “Звірка підсумків”;
- натисніть клавішу “0” і підтвердіть блокування терміналу Enter(зелена кнопка);
- далі з'явиться напис “Термінал заблоковано”, натисніть зелену клавішу і введіть номер касира 00 потім Enter, пароль 181087 потім Enter;  
- натисніть MENU, виберіть операцію “Завантаж. терміналу”. Далі термінал сам виконає всі дії самостійно.
Повідомлення на екрані "Завантаження даних виконано успішно" свідчить про те, що термінал успішно виконав операцію "Завантаження параметрів".
Зачекайте поки термінал оновиться і сам перезавантажиться.

* Автоматично термінал запрограмований виконувати оновлення програмного забезпечення і параметрів раз на добу в нічний час. Якщо термінал в цей час був вимкнений, то оновлення
запуститься після того, як термінал увімкнуть.

Завантаження ключів:

- на терміналі натисніть клавішу “0” і підтвердіть блокування терміналу зеленою клавішею Enter;
- після того, як з'явиться  напис “Термінал заблоковано”, натисніть зелену клавішу і введіть номер касира 00 потім Enter, пароль 181087 потім Enter;
- натисніть MENU, виберіть “Завантаження ключів”, далі "Майстер ключ". Термінал сам виконає всі дії самостійно;
Повідомлення на екрані "Завантаження даних виконано успішно" свідчить про те, що термінал успішно виконав операцію "Завантаження ключів".
Також термінал роздрукує чек з інформацією про статус завантаження ключів. В залежності від результату на чеку буде "Операція не виконана" або "Завантаження ключів завершено".
- після успішного завантаження ключів натисніть Menu, вибравши “Касири”, а потім ”Реєстрація касира” і введіть почергово номер касира 01 підтвердіть Enter, пароль 000000 підтвердіть Enter;
- термінал повідомить, що реєстрація касира пройшла успішно і вийде на головне меню з переліком доступних фінансових операцій.

Перезавантажити термінал:

Термінал PAX S920 — переносний і працює від АКБ (акумуляторної батареї).
Для перевантаження відключіть від зарядки, натисніть і утримуйте червону клавішу. Для увімкнення, натисніть ту ж червону клавішу і зачекайте поки термінал запустить програмне забезпечення.

Термінал PAX Q80s — стаціонарний.
Для перезавантаження натисніть і утримуйте червону клавішу. Термінал виведе на екран питання "Power Off?" підтвердіть YES натиснувши зелену клавішу. Для увімкнення натисніть ту ж червону клавішу і зачекайте поки термінал запуститься.

Надрукувати чек клієнту:

Після проведення успішної операції на терміналі роздрукується один чек, потім на екрані терміналу висвітиться запитання з варіантами відповіді "Друкувати чек: Так/Ні".
При виборі "Так" (Enter) роздруковується другий (клієнтський) чек, а при виборі "Ні" (Cancel) — чек не роздруковується.
За відсутності жодної реакції касира на запит про друк клієнтського чека, термінал через 30 секунд автоматично відхилить друк и вийде в початкове меню.
Такий алгоритм друку чеків налаштований для всіх терміналів без виключення. Змінити його неможливо.

Корисні статті

Які види POS-терміналів надає банк?

Контакти сервісної організації з питань обслуговування POS-терміналів

Android POS-термінал. Підключення та умови супроводження

Чи була ця стаття корисною?
0 з 0 вважають статтю корисною

Коментарі

0 коментарів

Будь ласка, увійдіть, щоб залишити коментар.