КЕП для Е-ЧЕК. Які вимоги та як використовувати?

Запитання

Чи потрібен КЕП касиру для прийому платежів від покупців? Як отримати КЕП на фізичному носії? Як встановити КЕП на комп'ютер? 

Відповідь

Для реєстрації в Е-ЧЕК та фіскалізації чеків в ДФС у юридичної особи або підприємця має бути КЕП на файловому носії.  КЕП на токені неможливо підв'язати в Е-ЧЕК, оскільки КЕП неможливо скопіювати із захищеного носія токена в Е-ЧЕК. КЕП у хмарному сховищі, оформлений Альфа-Банком, не приймається в ДФС. КЕП фізичної особи додатком Е-ЧЕК не підтримується, оскільки Е-ЧЕК — це додаток для юридичних осіб та підприємців. 

 

Чи потрібний КЕП касирам? 

Для роботи з касою офіційно працевлаштованим касирам потрібний ключ КЕП. Також не можливо працювати одночасно в касі кільком касирам з одним і тим самим КЕП. А отже, при роботі з однією й тією ж самою касою одночасно, касирам потрібен або свій ключ КЕП, або печатка ключа ФОП.


Де взяти КЕП/печатку на файловому носії або ключ електронної печатки? 

КЕП на файловому носії та ключ електронної печатки можна оформити в акредитованих центрах сертифікації ключів. Наприклад: 

  1. В ДФС. Оформлення безкоштовне. При оформленні необхідна наявність своєї флеш-картки.
  2. В ЦСК "Україна" https://uakey.com.ua/ Оформлення платне, займає 5–15 хвилин. При оформленні необхідна наявність свого флеш-накопичувача.  

 
Як завантажити отриманий КЕП на файловому носії/електронну печатку на смартфон або планшет? 

  1. Передайте отриманий на флеш-накопичувачі КЕП/електронну печатку собі на смартфон/планшет через месенджер, електронну пошту, USB, Bluetooth. 
  2. Відкрийте файл та збержіть його на пристрої. Перевірте його збереження в додатку для операцій з файлами.
  3. Додайте КЕП/електронну печатку в застосунок Е-ЧЕК.

     

Як використовувати отриманий КЕП на файловому носії/електронну печатку у web-версії? 

Для використання застосунку Е-ЧЕК на компьютері, завантажте отриманий на флеш-накопичувачі КЕП/електронну печатку в програму Е-ЧЕК у web-версії. 


Помилка першого використання ключа.

При першому використанні ключа податкова фіксує цей ключ і саме ним далі треба коритуватися при роботі ФОПа в ПРРО Е-ЧЕК. Якщо раніше робили дії в податковій з використанням КЕП, то використовувати треба тільки той ключ ФОПа, яким раніше користувались, і який зафіксувала податкова. Щоб змінити цей ключ, необхідно заповнити форму в податковій в особистому кабінеті (5-тий лист для ФОПа), підписати старим КЕП та змінити КЕП для роботи з касою. Втрачений старий КЕП треба скасувати, і коли податкова побачить скасування, можна буде користуватись вже новим КЕПом.

Корисні статті

Встановити Е-ЧЕК як ПРРО від Альфа-Банку

У яких АЦСК отримати КЕП?

Що таке кваліфікований електронний підпис (КЕП)?

Чи була ця стаття корисною?
0 з 0 вважають статтю корисною

Коментарі

0 коментарів

Будь ласка, увійдіть, щоб залишити коментар.