Режими підписання документів через клієнт-банк

Завдання

Типи режимів підписання документів через клієнт-банк. Чим підписувати платіжні доручення в клієнт-банку. Типи накладання підписів. Підписи, що використовуються для підписання в клієнт-банку. Типи ЕПОЦП, КЕП, УЕП для підпису документів у клієнт-банку. Обмеження при підписанні документів смс.

Умова

  • З 11.06.2021 р. банк не приймає заявки на перехід до режиму підписання за допомогою ЕПОЦП, оскільки електронний підпис за допомогою смс​ обмежує використання функціоналу системи.
  • Дозволяється підключення до системи з ЕПОЦП нового члена групи повязаних компаній, якщо існуючі клієнти ГСК працюють з ЕПОЦП.

Рішення

Підписувати документи в клієнт-банку можна за допомогою:

  • Удосконаленого електронного підпису (УЕП) — підписання документів з використанням електронного цифрового підпису, який зберігається на носії клієнта (у файлі на компьютері клієнта або на звичайній флешці) або на е-токен від банку;
  • Кваліфікований електронний підпис (КЕП) — підписання документів з використанням електронного цифрового підпису, який зберігається на захищеному пристрої для КЕП (e-токен);
  • Кваліфікований електронний підпис (КЕП) у мережевому криптомодулі "ІІТ Гряда-301" — використовується для надання послуги хмарного зберігання ключів, має експертні висновки Держспецзв'язку в сфері криптографічного та технічного захисту інформації;
  • Електронний підпис одноразовими цифровими паролями (ЕПОЦП) — підписання документів при введенні одноразового цифрового пароля, що надходить користувачу в смс:
    - режим доступний для ЮО або ФОП лише користувачу з правом одноосібного підпису, а також для створення та/або перегляду документів без права підпису;
    - сума одного платежу не може перевищувати 50 000 грн;
    - сума платежів за день не може перевищувати 150 000 грн;
    - сума платежів за місяць не може перевищувати 400 000 грн;
    - валютні операції (купівля, продаж, конверсія, SWIFT платежі) недоступні (необхідно використовувати режим роботи з УЕП/КЕП);
    - робота із зарплатними відомостями недоступна (необхідно використовувати режим роботи з УЕП;
    - в "Альфа-Бізнес Онлайн" тимчасово неможливе підключення продуктів та послуг та формування заяви на отримання готівки.
  • Кваліфікований електронний підпис (КЕП) + смс підтвердження — підписання документів з використанням електронного цифрового підпису та додатково одноразовим цифровим паролем.

Також ознайомтесь "У клієнт-банку можна обрати КЕП або УЕП. Що надає цей функціонал?"

Корисні статті

Змінити режим підпису документа в "Мій бізнес Online"

Подати заявку на отримання КЕП на eToken через "Альфа-Бізнес Онлайн"

Чи була ця стаття корисною?
0 з 0 вважають статтю корисною

Коментарі

0 коментарів

Будь ласка, увійдіть, щоб залишити коментар.